Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Ben340DL;100939 schreef : Ik heb eens even heel goed na zitten denken, en ik ben erachter wat er mis is...Schaam me wel een beetje, de problemen zijn begonnen na het aansluiten van de toerenteller. Draadje gevolgd vanaf de renix tot aan een connectortje. hier ging de draad over van grijs naar rood/zwart. hier mn toerenteller op aangesloten. maar...ROOD/ZWART IS HET TOERENTALSIGNAAL NAAR HET TACHORELAIS !!! Stom,stom,stom. ff getest, alles draait en schakelt nu op als het hoort.
maar waarom die vacuumvervroeging totaal niet werkte is mij een raadsel, en waarom de motor op verhoogd toerental ook nog eens normaal bleef lopen zonder de vervroeging ook..
het k?n in principe gelinkt worden aan de mancotjes in je carb.... dat het deellast gedeelte zo verkracht wordt door de incorrecte vlotterhoogte dat de motor geen vacuumvervroeging nodig heeft om "netjes" te blijven lopen:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.