Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;101018 schreef : Had Pauline deze nu te koop?
Lucluc;101022 schreef : Toch apart: staat er een mooie vrouw op de foto, zien ze alleen de velgen en Anjo.
Hey Hey, ik had haar gespot

- V300 register
- Verbannen
-
Volvo Jean;101003 schreef : En die kan ik niet zieeeeeeeen. :cry2:
Zeker een foute beslissing om geen lid te worden. :hmmz2:
Alle fouten kunnen hersteld worden.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

@ jeroen, ik vroeg me al af hoe lang het ging duren:humor: er zit weinig plaklood op, dus volgens mij zit het wel aardig goed. velgen zijn ook redelijk netjes gespoten, maarja cupvelgen volledig in het zwart moet je maar net van houden... (ik zou iig de buitenste velgrand en het binnenste hart een andere kleur geven)
@ erik, jij hamert toch altijd op veiligheid? breder als 205 is in met een standaard 300 (zeker een 340) gewoon eng, rij je dan over een waterige/natte weg heb je een gigantisch grotere kans op aquaplanning, zeker als je al niet al te beste banden hebt.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
ps ik miste de heerlijke zelfgesmeerde broodjes

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik miste ook de heerlijke zelfgesmeerde broodjes. Er zijn echter mensen die aan cateringservice willen doen. Die zullen we tijdig moeten inschakelen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Erik;101019 schreef : Als ik de gedachten van Anjo zo lees: Mooie velgen, maar kunnen ze niet breder.
Erik;101060 schreef : De kwalificatie van de velgen is een metafoor voor Paulien. Sommige mannen zijn nu een maal bescheiden
Maar Erik is helemaal niet bescheiden

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan ben ik tevreden! Zwart blijjft alleen waar het zwart hoort te zijn op een ATS cupvelg.AvdAkker;101050 schreef : @ jeroen, ik vroeg me al af hoe lang het ging duren:humor: er zit weinig plaklood op, dus volgens mij zit het wel aardig goed. velgen zijn ook redelijk netjes gespoten, maarja cupvelgen volledig in het zwart moet je maar net van houden... (ik zou iig de buitenste velgrand en het binnenste hart een andere kleur geven)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Nog 1 weekje he Jeroen