Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 22:58 #771303 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Aha vandaar dus :) Mysterie ook weer opgelost!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 23:03 #771305 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Jah, ik heb het onze wandelende encyclopedie onderweg in de auto maar even gevraagd. Hij wist ook nog op welke modellen tot '86 die bumpers zaten, maar dat heb ik niet onthouden. Hij begon te ratelen over GL, GLE, GLS en GLT geloof ik....:crazy1:

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 23:08 #771306 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Gooi er een kwartje in en...... :) Overigens interesse eigenlijk? Ik heb de bumper over, en het is niet het juiste model voor mijn auto :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 23:19 #771309 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Nee helaas geen interesse, ik wil er van die chromen platen op. Als ik het doe, dan ook gelijk goed natuurlijk! ;D

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 23:37 #771312 door Kevin Kloosterman
Nog zeldzamer :) Die huisgenoot bij je had een mooi setje van Ebay voor m'n neus vandaan gekaapt :) Moet je alleen de bumpers er bij hebben.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 00:06 #771313 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Ik vond het een prettige dag. Ben iedere keer weer verwonderd over het niveau van het water ten opzichte van de huizen en land. Wel een natte bedoeling, dat west Nederland. De lokatie is goed. Af en toe mag het lawaai van de keuken iets minder zijn.
Ik vond de opkomst, ongeveer 30 personen, exclusief bestuur toch vrij goed.
Het schwappen ging ook heel rustig en gemoedelijk. Het appelgebak met slagroom smaakte goed en is ook opgegaan.

In het lustrumjaar lijkt het me toepasselijk om een fotoreportage van 'bruid' en 'bruidegom' (volvo's en hun eigenaar) in de tuin van het kasteel te maken .

De tocht naar de patatboer gaf zo'n trots gevoel in de auto. De patat zelf was heerlijk.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 07:54 #771316 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
@ Kevin: heel fijn als je eens zou willen kijken naar die wissertjes!

@ Stefan: ik dacht dat je me nog wel volgde onderweg, maar blijkbaar niet dus? :D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 09:01 #771319 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Om heel eerlijk te zijn vond ik de opkomst een beetje tegenvallen. Kwam weer een beetje neer op een vaste kliek, zo leek het. Niets ten nadele van dat, is gezellig, maar waar was de rest?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 09:14 #771320 door V300 register

punkazz;100932 schreef : Oh nee, fout, dat target="_blank" moet natuurlijk in die Forum-pagina...naja, je snapt het principe.
edit, zo dus: [html]<a href=" forum.volvo300club.nl " class="textlink" target="_blank">[/html]

Ik moet in de CSS speciaal voor deze ene link een opmaak-vervangingsvariabele toevoegen die links met die specifieke [code] voorziet van de target=_blank.

Voordeel is wel dat we deze dan ook kunnen gebruiken in andere bericht pagina's, bijv. voor externe links naar onze sponsors.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 10:41 #771328 door V300 register
A-ha...dus die hele link wordt geladen door PHP? Of alleen de class? Anders kun je het er voor tijdelijk wel gewoon in de HTML-link bijzetten (slordig, maar zou kunnen).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC