Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Zeker een foute beslissing om geen lid te worden. :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
@Steven, ik zal jou ook eens wat extra rechten gaan geven op de site dan kun je zelf zien wat je wel en niet kunt doen met die pagina's.
edit die had je al

De pagina over het forum is namelijk een dynamische pagina, waarvan dus enkel de inhoud (tekst en links) in de database opgeslagen zijn.
de target=_blank code, moet toegevoegd worden in de HTML code (ofwel; de output van de dynamische pagina)
het plaatje wat naar t forum linkt staat dus in de database [ url= ] [ img ] [ /url ] en wordt door het script wat de pagina opmaakt (layout, menu, lettertypes, opmaak etc) omgezet in < a href = ... > < img src = ...> < /a >
er moet dus een uitbreiding komen waarbij je bijvoorbeeld niet de code [ url= ] gebruikt, maar [ exturl= ] en de bijbehorende vertaalslag dus te voorzien van target = ...
Nu hoor ik al mensen zeggen 'maak er dan een statische pagina van, dan is het met 10 toetsaanslagen geregeld' maar dat maakt de site enorm onoverzichtelijk op bestands/directory niveau. Ik had dit in het begin ook zo gemaakt, maar de maker van de site had helemaal gelijk met de opmerking 'wat een zooitje heb je ervan gemaakt'

Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Zo doe ik het vaak voor mijn eigen site, en dat werkt aardig bij mij... [/lompe boer html-coder-modus]
Had je mijn PB'tje nog ontvangen, Wouter?
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie het inderdaad! Wist niet dat het zo in elkaar zat. Ik heb nog wel geprobeerd in te loggen op de test-site, maar dat lukte niet meer (ik had twee ftp-varianten). Wil dit best aanpassen voor je!antiekeradio;101007 schreef : @Steven, ik zal jou ook eens wat extra rechten gaan geven op de site dan kun je zelf zien wat je wel en niet kunt doen met die pagina's.
edit die had je al