Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:03 #771283 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Nog bedankt voor je hulp en adviezen. Als alles weer in elkaar zit, zou ik eigenlijk jou alles even na willen laten lopen om te kijken of er nog meer dingen niet ok zijn. tegen die tijd pb ik je wel ff om te kijken of je tijd/zin hebt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 22:08 #771285 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
je zou eigenlijk voor de gein iig eerst even het membraam op de ontstekingsmodule moeten checken, en evt kijken wat er gebeurd als je er extern een vaccumslangetje aanhangt (verbonden met inlaatspruitstuk bijv) ipv de aansluiting op de carb, al is het maar om te controleren of de renix nog wel z'n werk doet als hij 't vacuum van de carb krijgt (dan wel zorgen dat je niet continue vervroegd, maar bijv de slang dubbelvouwen en pas bij lopende motor en een beetje gas dit vacuum geven, als hij dan w?l vervroegd merk je dat direct in loop van de motor:))

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:11 #771287 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
als de carb weer in een beetje normale conditie is ga ik dat ook zeker doen, maar ik denk dat in deze situatie testen weinig zin heeft. kan het morgen voor de grap wel eens proberen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 22:12 #771288 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
juist wel, als je met een goede carb geen vervroeging hebt, gebeuren er juist rare dingen zodra je wat gas geeft:+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:17 #771289 door V300 register
Ik vond het ook een geslaagde dag! Ik heb nog niet iedereen gesproken, maar leuk om bij deze club te horen.

Grappig dat ik ook William en Maja nog heb zien rijden. Zo'n mint groene 360 met een man met baardje, da's een prima combinatie.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:36 #771296 door V300 register
Het was zeker een geslaagde dag! Eerlijk gezegd sta ik te popelen om te beginnen met de clubwinkel (met Joost als ondersteuning) en als aspirant-bestuurslid...:yesyes:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:39 #771297 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009

punkazz;100844 schreef : Het was een nuttig dagje, met o.a. Volvofiel 2 als nieuwe beheerder van de clubwinkel ?n bestuurslid in opleiding! Maar ook het afscheid van enkele commissieleden/vrijwilligers, nogmaals allen hartelijk dank voor de inzet.
Alle wijzigingen in de statuten en reglementen zijn weer netjes verwerkt, met een aantal oplettende leden die nog voor wat extra aanpassingen hebben gezorgd. Verder gezellig kofferbak-geswapt, gekletst, bestudeert, gegeten bij een luxueuze snackbar. Geslaagd dagje dacht ik zo.

ik had helaas dit weekend 2 verjaardagen..maar eh..:pics:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:46 #771299 door V300 register

antiekeradio;100886 schreef : ik had wel verwacht dat ik de wielsierringen en koplampwissers zo kwijt zou zijn :) maar neen... ze liggen nog altijd achterin de bb..

w???t, heb je die koplampwissers nog???
Ik heb er niet eens om gevraagd, ik dacht dat je die allang kwijt zou zijn tegen de tijd dat wij eindelijk eens binnen waren...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 22:51 #771300 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Zonder al het "kruit" te verschieten toch nog even 4 fotootjes. Zoals ik zei, volgende keer een zwaailampje op de Ducato en een bezem mee :)

De prachtige 343 van de heer Verraa

Er werd niet zomaar kofferbak geswapt, hele sets wielen kwamen te voorschijn!

Gezellig h??

Sommige mensen pakken dat kofferbak swappen wel heel groot aan :f

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 22:56 #771301 door V300 register
Ja ja, het enige wat erin lag was een bumper die optioneel verkrijgbaar was op een DL en standaard op een GL......:crazy2: :crazy1:

(Dan heb ik het wel over modeljaar 80, 81 en 82)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC