Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik stond te praten met enkelen (volgens mij Diede en Kevin?) toen er iemand achter me kwam aanlopen en iets schreeuwde ("Hem moet je niet geloven!"?).
Die persoon kwam naast me staan en stak ineens een hand uit. Pas toen ik je aankeek dacht ik, "Ohja, dat is Wouter!"

Bij deze dus excuses voor de trage reactie :+
- V300 register
- Verbannen
-
die was even naar de kofferbakswap gekomen om wat achtergebleven gereedschap aan de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen; het duurde echt even 5 seconden voor ik weer een naam bij het gezicht had gevonden.
m.a.w. dat kan iedereen overkomen; is helemaal niet erg hoor Joost.
geloofden je ze trouwens echt, voor ik erbij kwam??? :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat ik in dat doolhof van vers aangelegde wegen die in haarspeldbochten door woestijnachtig landschap parallel aan een overhoop gehaalde snelweg uit de auto ben gestapt en onder de kap heb gekeken omdat we een doordringende ruitensproeierlucht roken?
Of dat de DLS op eigen kracht naar Haarzuilens was gekomen na enige omzwervingen waarbij de choke uitgetrokken moest worden zodra we onder de 1250 toeren kwamen?
Kortom; waarom maakte je die grap eigenlijk?

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Trauma's opgelopen door de vele "Umleitungen", "Deviations" en "Route Barr?es" op vakantie naar Frankrijk met een caravan erachter.
De omleiding bij Utrecht (of weet ik welk gat het dichtstbij lag) hield trouwens plotseling op; Stefan gaf een rondje van de zaak op de rotonde. Toen hebben we op de gok maar een omleiding richting Kasteel Haarzuilens gevolgd.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
een paar jaar geleden overspannen thuis gezeten..ken ook mijn grenzen tegenwoordig..als het niet kan,niet doen..je eigen gezondheid is onbetaalbaar..Frans;101134 schreef : Ik heb mij aangemeld, stond zondagochtend op en wilde weggaan. Maar ik ging niet. Zaterdag druk gehad en ik moet zo nu en dan tegen mijzelf zeggen tot hier toe en niet verder. Alsof je lijf niet mee wil. Dat heb ik overgehouden van een burn-out van twee jaar geleden. Je grenzen onder ogen zien. Ik zeg het maar gewoon zoals het is. Al vind ik dat wel lastig om te doen.
- V300 register
- Verbannen
-