Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 19:38 #771411 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Uiteraard moet er wel een beetje fatsoenlijk rubber onder die auto! Op standaard stalen velgen past dat niet. Op de GLT velgen van de H?R zitten nu winterbanden. Die zijn waarschijnlijk gaar, maar die ga ik straks ook in de winter gebruiken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:28 #771426 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Trouwens Wouter, ik had in eerste instantie helemaal niet in de gaten dat je naast me stond!

Ik stond te praten met enkelen (volgens mij Diede en Kevin?) toen er iemand achter me kwam aanlopen en iets schreeuwde ("Hem moet je niet geloven!"?).
Die persoon kwam naast me staan en stak ineens een hand uit. Pas toen ik je aankeek dacht ik, "Ohja, dat is Wouter!" :D

Bij deze dus excuses voor de trage reactie :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 21:40 #771440 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
gehehe... precies hetzelfde had ik zelf eerder op de dag met oud-lid Willem van Strik.

die was even naar de kofferbakswap gekomen om wat achtergebleven gereedschap aan de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen; het duurde echt even 5 seconden voor ik weer een naam bij het gezicht had gevonden.

m.a.w. dat kan iedereen overkomen; is helemaal niet erg hoor Joost.
geloofden je ze trouwens echt, voor ik erbij kwam??? :+

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:47 #771448 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Wat moesten ze geloven?

Dat ik in dat doolhof van vers aangelegde wegen die in haarspeldbochten door woestijnachtig landschap parallel aan een overhoop gehaalde snelweg uit de auto ben gestapt en onder de kap heb gekeken omdat we een doordringende ruitensproeierlucht roken?

Of dat de DLS op eigen kracht naar Haarzuilens was gekomen na enige omzwervingen waarbij de choke uitgetrokken moest worden zodra we onder de 1250 toeren kwamen?

Kortom; waarom maakte je die grap eigenlijk? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 21:51 #771452 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
geen reden. ik vond het wel grappig hoe overtuigd jij eea stond te vertellen

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:53 #771453 door 16673-dummy
Tuurlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, is het omleidingen.
Trauma's opgelopen door de vele "Umleitungen", "Deviations" en "Route Barr?es" op vakantie naar Frankrijk met een caravan erachter.

De omleiding bij Utrecht (of weet ik welk gat het dichtstbij lag) hield trouwens plotseling op; Stefan gaf een rondje van de zaak op de rotonde. Toen hebben we op de gok maar een omleiding richting Kasteel Haarzuilens gevolgd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 22:19 #771465 door V300 register
Ik heb mij aangemeld, stond zondagochtend op en wilde weggaan. Maar ik ging niet. Zaterdag druk gehad en ik moet zo nu en dan tegen mijzelf zeggen tot hier toe en niet verder. Alsof je lijf niet mee wil. Dat heb ik overgehouden van een burn-out van twee jaar geleden. Je grenzen onder ogen zien. Ik zeg het maar gewoon zoals het is. Al vind ik dat wel lastig om te doen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 22:34 #771470 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009
Dat is vervelend Frans! Ondertussen gaat het wel weer een beetje soepeler hoop ik?

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 22:34 #771471 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking Algemene Leden Vergadering 19 April 2009

Frans;101134 schreef : Ik heb mij aangemeld, stond zondagochtend op en wilde weggaan. Maar ik ging niet. Zaterdag druk gehad en ik moet zo nu en dan tegen mijzelf zeggen tot hier toe en niet verder. Alsof je lijf niet mee wil. Dat heb ik overgehouden van een burn-out van twee jaar geleden. Je grenzen onder ogen zien. Ik zeg het maar gewoon zoals het is. Al vind ik dat wel lastig om te doen.

een paar jaar geleden overspannen thuis gezeten..ken ook mijn grenzen tegenwoordig..als het niet kan,niet doen..je eigen gezondheid is onbetaalbaar..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 22:57 #771479 door V300 register
Frans, ik had je wel gemist. Je bent toch een constante in de club.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC