Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
- V300 register
- Verbannen
-
Dat filmpje is toch niet te aso?!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Thanks, ik kon het niet weerstaan om 'm mee te nemen naar Utrecht voor anderhalve week, ik blijf achterom kijken als ik van de auto weg loop!Lucluc;80136 schreef : De auto's van Freddy, Anjo, JL en Steven. De laatste ziet er erg cool uit in je achterspiegel. Die voorspoiler met grote letters VOLVO is echt te gek!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Misschien is er een kamphut in de buurt. Een uitstapje naar Belgi? is dan ook mogelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;80073 schreef : [mod]Oproepje aan iedereen die hier (foto's) gepost hebben:
Er is vanuit de club bezwaar gekomen tegen bepaalde foto's en uitlatingen in dit topic.
Zouden jullie nog even kritisch kunnen kijken naar de foto's en posts die jullie hebben gedaan, en deze zonodig even bijwerken? We willen natuurlijk wel een nette club blijven he
[/mod]
wat flauw!! dit topic ho?f je toch niet te lezen???
Die gasten hadden lol en volgens mij was dat zeer oudhollands gezond!
jammer...
- V300 register
- Verbannen
-
Hier is gisteravond al een verhitte discussie over geweest (die ik later weer verwijderd heb omdat het niet past bij dit topic). Ik wil niet nog een keer opnieuw gaan; graag dus ontopic blijven.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Daar ja! Mooi plekke toch? Voor een tentje heb je niet meer als een stukkie gras nodig.knurrie;80211 schreef : Bij Cor en Dina!! Idd nog niet aan gedacht.. Voor zover ik weet is er van de camping nog niets terecht. Wel weet ik dat het museum voor de brommertjes klaar is. Ook zijn er voldoende sanitaire voorzieningen. Je kan er wel ideaal kamperen achter op het terrein dus wie weet inderdaad. Zal ik er anders eens langs rijden?
Cor vind het ook altijd gezellig om mensen over de vloer/erf te hebben voor zover ik weet.