Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Brabo;80114 schreef : Afgezien van de foto's van het speeltje van Irwin;) en de daarbij behorende opmerkingen is er toch niks aanstotend? Of zitten er op het forum nettere mensen dan op die meeting?
ik weet niet of je hier wel goed mee doet ivar!!!!
maar idd ik vind het ook wel meevallen er hadden ergere fotoos bij kunnen zitten
ik vind niet dat er iets bijzit wat ECHT niet door de beugel kan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Brabo;80114 schreef : Bijdehandjes heb ik geen zin in.....
Op zich kan ik me best voorstellen dat die eh.. 'pikante' foto niet door de beugel kan.
Als zeurpiet vond ik het ook niet zo'n geslaagde foto. Maar ik wil de pret niet bederven dus hou ik m'n mond, terwijl ik het er wel mee eens ben dat dat soort foto's niet kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind het erg laf maar dan ook echt LAF LAF LAF dat diegene dat niet even hier meldt. Dan kunnen wij er zelf mee rekening houden..
Wat een onzin zeg. Niet op de meeting komen, en dan ook nog commentaar over een foto in het topic van de meeting - waar je niet geweest bent.
Je hoeft niet naar die foto te kijken hoor!
En ik vind dat dit bericht geen censuur behoeft, aangezien het mijn persoonlijke mening is, niet beledigend en er staan geen vieze woorden in.
Stefan Boogaard
06-15*15*26*19 mocht jij diegene zijn die het hier niet durft te melden.
Edit * wordt dit wel gecensureerd; dan kan het forum me barsten. Dan belt iemand me maar als er een leuke meeting is.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;80132 schreef : Klachten ???
Ik vind het erg laf maar dan ook echt LAF LAF LAF dat diegene dat niet even hier meldt. Dan kunnen wij er zelf mee rekening houden..
Wat een onzin zeg. Niet op de meeting komen, en dan ook nog commentaar over een foto in het topic van de meeting - waar je niet geweest bent.
Je hoeft niet naar die foto te kijken hoor!
En ik vind dat dit bericht geen censuur behoeft, aangezien het mijn persoonlijke mening is, niet beledigend en er staan geen vieze woorden in.
Stefan Boogaard
06-15*15*26*19 mocht jij diegene zijn die het hier niet durft te melden.
Edit * wordt dit wel gecensureerd; dan kan het forum me barsten. Dan belt iemand me maar als er een leuke meeting is.
Stefan,
Ik snap dat je het niet moedig vind om rechtstreeks naar de modjes te stappen, maar dit is toch de weg die wij graag zien dat mensen bewandelen. Op deze manier kunnen wij als moderators tijdig ingrijpen. DIT HEEFT NIETS MET CENSUUR TE MAKEN!
Als ik had willen censureren dan had ik de foto's wel zelf weg gehaald.
Ik vind echter dat jullie ook zelf verantwoordelijk zijn voor wat er op dit forum komt te staan, vandaar de oproep om nog eens kritisch te kijken naar hun posts. Als jullie die foto's willlen laten staan: mij best. Als jullie echter een beetje liev en begrijpend zijn, geven jullie gehoor aan mijn oproep en maken jullie het weer even netjes.
Ik zou je willen vragen je voortaan niet gelijk op je lid getrapt te voelen en eerst eens rustig na te denken voordat je gelijk zo'n woeste toon aanslaat. Het was niet tegen jou, het was een vraag in het algemeen aan de mensen om nog eens kritisch te kijken.
Precies! Dat gevoel heb ik dus ook. Klaarblijkelijk storen mensen zich echter aan wat gebbetjes die op de foto zijn gezet. Ik kan me voorstellen dat dit bij sommigen een erg negatief beeld opwekt, vandaar dus ook mijn oproep. Dat er nu zo woedend op gereageerd wordt, vind ik dan ook onbegrijpelijk en erg jammer. Het haalt ook dit hele topic naar beneden.Lucluc;80136 schreef : Verder was het een net, leuk en goed georganiseerd Volvo-weekend. Ik denk dat het beeld dat nu geschetst wordt geen recht doet aan het weekend zelf.
- V300 register
- Verbannen
-
Er werd netjes gekookt, er is niets kapot gegaan - geen ruzie geweest en geen overlast voor de buurt geweest. De volgende dag is er door iedereen netjes opgeruimd en schoongemaakt, het wsa schoner dan daarvoor!
En wat maakt een foto van een rubber penis dan nou uit. Ik vind dat we dat ding uit moeten roepen tot:
CLUB LID
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het is geen verplichting om naar een foto te kijken natuurlijk, of om het topic te lezen - als je het niet leuk vindt. Ik zal mn posts herlezen. Ik vind de foto's door de beugel kunnen zelf