Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 16:36 #628308 door V300 register
Zooo!

Onderhand veilig weer thuis. Na op de heenweg 35 liter brandstof op 177km te hebben verbruikt heb ik de terugweg met een respectabele 1:13,1 kunnen doen met de Voyager!

Het was enorm gezellig!

Ik kwam om 19.25 aan, en de soep werd al bereid in de keuken en het bier was geopend. Even later zaten we gezellig in de huiskamer aan het bier en soep, en macaroni. Daarna was het tijd voor het kampvuur wat erg goed lukte. ER was een bijl - en sommigen waren daar erg fanatiek mee. Dus de pallets gingen al gauw aan stukken en het vuur kwam hoog.

Ook erg leuk was de deobus die op t vuur werd gegooid, wat resulteerde in een enorme vuurbal en harde knal. waardoor mijn bier over het raam ging (zonde).

Leuke gesprekken gehad, en daarna nog met zn 9en in de voyager (zonder banken/stoelen achterin) een helse rit gehad onder leiding van Irwin.

Uiteindelijk uitgekomen in Hengelo Centrum, aldaar in een leuk cafe een biertje gedronken. Althans, voor mij cola - want ik was strontmisselijk van die rit. Daarna nog in Enschede uitgekomen, en met 185km/u terug naar Hengelo gereden :D.

Eenmaal daar nog lekker nagekletst etc etc. Uiteindelijk gaan slapen tot ik werd gebeld door Ivar (Brabo). :crazy2: Om 03.30!

Vijf minuten later ontmoette ik Ivar en Irwin op de gang (zij lagen op het zaaltje, en ik lag met wat anderen (Anjo, Laurens, Mark, Ronald, Erik & JL) in de huiskamer op de banken.

Toen zijn we naar de keuken (onder leiding van Erikyeehaa!:f naar de keuken gegaan. Daar hadden ze grote metalen pannendeksels. Vervolgens die in beide zalen keihard tegen elkaar aangeklapt :D. Filmpje volgt!

VAndaag nog een toerrit langs alle stallingen van Freddy gehad, dat zijn er nog al wat! En tevens in de 343 blue special van steven gereden! omg, ik mis een 300, wat rijdt dat leuk!!!

Foto's filmpjes en andere verslagen volgen hier onder denk ik! Bedankt voor alle support van iedereen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 16:43 #743836 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
't Was gezellig! En koud 's nachts! Laurens Blue Special ook nog gezien en de nieuwe 360 van JL, mooi! Die lag trouwens bij mij in de zaal (en niet in de 'huiskamer') en hij snurkte nogal :) Ivar praat in z'n slaap. Gelukkig helemaal niets gemerkt van die pannendeksels! Een wonder.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2008 16:50 #743838 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
haha dat was zeker een wonder, ik lag op de andere zaal en werd er gewoon wakker van:D

heenweg pakweg 80km achter elkaar 150 gereden, terugweg me eige een beetje ingehouden en zo veeel mogelijk strak 140:) heb nu alleen een beetje last van m'n oren. die sportpijp is me toch wat..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 16:51 #743839 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
kwam door de whisky denk ik :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2008 17:04 #743843 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Absoluut een heerlijk weekend met heerlijk bier, eten, etc. Het kampvuur was een spectakel. De rondtrip langs alle garages met onderdelen en auto's was een ware verrassing.
De onderdelen markt heeft een aantal mensen weer gelukkiger gemaakt. De kiepertjes zijn goed verkocht en de gevarieerde muziek zorgde voor een leuke sfeer.

@ Het opruimen ging dankzij inzet van velen gesmeerd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 17:09 #743845 door V300 register
Ik ben ook weer thuis na nog wat foto's gemaakt bij verschillende afslagen, gegeten, naar civics gezwaaid en met ons speeltje gespeeld.....

Het was erg gezellig, en het is mij ook 100% tegengevallen, ik dacht volvo, ow dat zijn allemaal oudelullen, niet dus:)

Owja en nog sorry van die spuitbus met siliconenkit:D

Mijn foto's komen morgen ofzo denk, je ziet ze vanzelf verschijnen.

Ik hoorde btw van Irwin ook dat ik in mijn slaap praatte, maar wat zei ik dan? *** volvo 300 serie ofzo?:p

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 17:12 #743847 door V300 register
Het was niet te verstaan. Het was alsof er een plaat achterstevoren werd afgespeeld :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 17:13 #743849 door V300 register
Je zei iets van.

" gikkuleg*** neb ki."

Enfin. Ik op de terugweg met Niels lekker 120km/u straight gereden!

*** edit :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2008 17:14 #743850 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

punkazz;79868 schreef : Het was niet te verstaan. Het was alsof er een plaat achterstevoren werd afgespeeld :)

"Redrum!!! REDRUM!!! REDRUMM!!! REDRUMMM!!!"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2008 17:18 #743852 door V300 register
Gnedek, Gnedek, Gnedek enz. enz.:p

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC