Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2008 22:55 #744165 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Ik weet in Zundert wel een plekkie misschien. Dat is mooi in de buurt van de bewuste brabantse vrienden. :P
Ik heb daar mijn Dafje een poosje gestald gehad en ik heb daar ook aan de 940 mogen sleutelen.
Deze locatie was toen "under construction" zodat er in de toekomst ook gekampeerd mocht worden. (verwarmde ruimte met sanitaire voorzieningen, kampeerveldje en een aantal "woonwagens / bouwketen" die opgeknapt werden.
Het vuur en het zal daar wel een beetje onder controle gehouden moeten worden (als er daar weer rubberen vriendjes opduiken ga ik in ieder geval terug naar huis, want dat kan ik niet echt waarderen.)

Indien de brabantse vrienden interesse hebben kan ik ze wel in contact brengen met deze persoon.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2008 22:55 #744166 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
We zouden voor de avond zo'n zuipkeet kunnen afhuren???

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:56 #744168 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Mijn werkplaats zien?:p Welke van de 20? Ik beun waar ik ben dus niet echt een werkplaats:p

Maar is idd wel een id om het ook hier in de buurt een keer te doen:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:57 #744169 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
@Jeroen van B. : Bedoel je toevallig de sleutelschuur waar o.a. Gregory zijn auto's ook staan/stonden?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:57 #744170 door V300 register
We doen elk jaar al een goede OMGWTFLOLBBQ in EasterWood :yesyes: bevalt prima :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:58 #744171 door V300 register

Bodejodel;80190 schreef : ....als er daar weer rubberen vriendjes opduiken ga ik in ieder geval terug naar huis, want dat kan ik niet echt waarderen.

Maar hij rookt niet. :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2008 23:05 #744173 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

Brabo;80194 schreef : @Jeroen van B. : Bedoel je toevallig de sleutelschuur waar o.a. Gregory zijn auto's ook staan/stonden?

Yupz! Ik weet niet hoever de verbouwingen nu zijn, maar destijds zat er al aardig wat voortgang in.

setsunakaede;80195 schreef : We doen elk jaar al een goede OMGWTFLOLBBQ in EasterWood :yesyes: bevalt prima :D

Inderdaad, maar ?n ?n kan ook wel toch. Daar is meer binnenruimte als bij mij dus dat is mooi iets voor het voor of najaar. Elke 3 maanden gewoon een gezelligheidsmeeting in een andere uithoek van het land moet kunnen toch?

Lucluc;80196 schreef : Maar hij rookt niet. :D

Als je hem in het vuur gooit wel... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 23:12 #744178 door V300 register

Bodejodel;80198 schreef : Elke 3 maanden gewoon een gezelligheidsmeeting in een andere uithoek van het land moet kunnen toch?

Jup, kan uitstekend!

Ik weet niet hoe veel belangstelling er in een weekeindje Texel zou zijn? Kost wel een lieve duit, ivm de boot... En dan zowiezo niet dit jaar, ik heb komende zomer mijn handjes waarschijnlijk vol aan een ander project.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 23:16 #744180 door V300 register
Als we toch over eilanden beginnen, Mallorca, erg gezellig en mooi:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 23:17 #744181 door V300 register
om even terug te komen op het weekendje in Brabant er is in de buurt van Zundert een camping waar we kunnen overnachten of nog beter als Jeroen die locatie nog kan regelen. Dan kunnen we overdag in de Loods wat sleutelen en zien hoe de mannen uit Zundert het voor elkaar krijgen.
De Loods is van mijn ouders dus voor een dag krijg ik dat wel geregeld.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC