Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ik heb daar mijn Dafje een poosje gestald gehad en ik heb daar ook aan de 940 mogen sleutelen.
Deze locatie was toen "under construction" zodat er in de toekomst ook gekampeerd mocht worden. (verwarmde ruimte met sanitaire voorzieningen, kampeerveldje en een aantal "woonwagens / bouwketen" die opgeknapt werden.
Het vuur en het zal daar wel een beetje onder controle gehouden moeten worden (als er daar weer rubberen vriendjes opduiken ga ik in ieder geval terug naar huis, want dat kan ik niet echt waarderen.)
Indien de brabantse vrienden interesse hebben kan ik ze wel in contact brengen met deze persoon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Maar is idd wel een id om het ook hier in de buurt een keer te doen:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;80190 schreef : ....als er daar weer rubberen vriendjes opduiken ga ik in ieder geval terug naar huis, want dat kan ik niet echt waarderen.
Maar hij rookt niet.

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Yupz! Ik weet niet hoever de verbouwingen nu zijn, maar destijds zat er al aardig wat voortgang in.Brabo;80194 schreef : @Jeroen van B. : Bedoel je toevallig de sleutelschuur waar o.a. Gregory zijn auto's ook staan/stonden?
Inderdaad, maar ?n ?n kan ook wel toch. Daar is meer binnenruimte als bij mij dus dat is mooi iets voor het voor of najaar. Elke 3 maanden gewoon een gezelligheidsmeeting in een andere uithoek van het land moet kunnen toch?setsunakaede;80195 schreef : We doen elk jaar al een goede OMGWTFLOLBBQ in EasterWood :yesyes: bevalt prima
Als je hem in het vuur gooit wel...Lucluc;80196 schreef : Maar hij rookt niet.

- V300 register
- Verbannen
-
Jup, kan uitstekend!Bodejodel;80198 schreef : Elke 3 maanden gewoon een gezelligheidsmeeting in een andere uithoek van het land moet kunnen toch?
Ik weet niet hoe veel belangstelling er in een weekeindje Texel zou zijn? Kost wel een lieve duit, ivm de boot... En dan zowiezo niet dit jaar, ik heb komende zomer mijn handjes waarschijnlijk vol aan een ander project.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De Loods is van mijn ouders dus voor een dag krijg ik dat wel geregeld.