Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
- V300 register
- Verbannen
-
Nachtkastje 1-hoog links
Master bedroom
Holland
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@Steven: LID-nummer 0901-1001

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb verder een prima weekend gehad en vind het leuk andere 300-liefhebbers te ontmoeten. Ik wist bijvoorbeeld niet dat Laurens en Freddy zoveel werkplaats en onderdelenverzameling hadden. En de heren uit Brabant, tja, misschien dat die een volgende keer hun werkplaats willen laten zien?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met alle respect hoor, maar als iemand zich hier aan kan ergeren moet diegene toch echt eens bij zichzelf ten rade gaan. We zitten hier niet op een kinderforum en zulke foto's moeten gewoon kunnen.. Ten tijde dat die foto werd genomen hebben we er in ieder geval ALLEMAAL hard om gelachen. Als je zelf rare gevoelens krijgt of echt niet naar zo'n foto kan kijken dan heb je echt een probleem.!
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;80175 schreef : Bedenk wel dat er veel mensen zijn, zowel leden als niet leden, die het forum dagelijks meelezen, maar zelf nooit reageren. Ook mensen van een eerdere generatie en dat kan botsen. Ik heb al van een clublid gehoord (al enkele jaren lid) dat hij van die onzin op het forum niets moet hebben. Je moet dat natuurlijk in perspectief zien, want naast een dolletje af en toe wordt er wel degelijk goed geholpen als iemand zich meldt met een serieus technisch probleem.
Van de ene kant goed dat het serieus blijft, van de andere kant lijkt het me erg goed dat de jongere generatie zich met de V300 bezig houdt. Dus niet vermijdbaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hier ook al aan zitten denken. Weet alleen niet waar.. Loods is niet een locatie om te verblijven met verscheidene personen.. Overleef je sowiezo niet van de thinner lucht. Plus is deze loods van een bedrijf, en denk niet dat die dat kunnen waarderen. Misschien wel een idee om te kamperen of iets dergelijks.?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-