Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:25 #744147 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Dhr. C. Lid
Nachtkastje 1-hoog links
Master bedroom
Holland

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:30 #744149 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
[mod] even wat van de "verhitte" discussie verwijderd, zodat we hier weer gewoon kunnen nagenieten van wat een prima weekeind is geweest.[/mod]

@Steven: LID-nummer 0901-1001 :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:33 #744150 door V300 register
Bedenk wel dat er veel mensen zijn, zowel leden als niet leden, die het forum dagelijks meelezen, maar zelf nooit reageren. Ook mensen van een eerdere generatie en dat kan botsen. Ik heb al van een clublid gehoord (al enkele jaren lid) dat hij van die onzin op het forum niets moet hebben. Je moet dat natuurlijk in perspectief zien, want naast een dolletje af en toe wordt er wel degelijk goed geholpen als iemand zich meldt met een serieus technisch probleem.

Ik heb verder een prima weekend gehad en vind het leuk andere 300-liefhebbers te ontmoeten. Ik wist bijvoorbeeld niet dat Laurens en Freddy zoveel werkplaats en onderdelenverzameling hadden. En de heren uit Brabant, tja, misschien dat die een volgende keer hun werkplaats willen laten zien?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:34 #744151 door V300 register
Ik stel voor dat we, voor de discussie wat wel en niet op het forum zou moeten/mogen kunnen, even ergens anders doorgaan en niet meer hier.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:35 #744152 door V300 register
Ook even mijn reactie op de afgelopen berichten..

Met alle respect hoor, maar als iemand zich hier aan kan ergeren moet diegene toch echt eens bij zichzelf ten rade gaan. We zitten hier niet op een kinderforum en zulke foto's moeten gewoon kunnen.. Ten tijde dat die foto werd genomen hebben we er in ieder geval ALLEMAAL hard om gelachen. Als je zelf rare gevoelens krijgt of echt niet naar zo'n foto kan kijken dan heb je echt een probleem.!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:35 #744153 door V300 register

Lucluc;80175 schreef : Bedenk wel dat er veel mensen zijn, zowel leden als niet leden, die het forum dagelijks meelezen, maar zelf nooit reageren. Ook mensen van een eerdere generatie en dat kan botsen. Ik heb al van een clublid gehoord (al enkele jaren lid) dat hij van die onzin op het forum niets moet hebben. Je moet dat natuurlijk in perspectief zien, want naast een dolletje af en toe wordt er wel degelijk goed geholpen als iemand zich meldt met een serieus technisch probleem.

Van de ene kant goed dat het serieus blijft, van de andere kant lijkt het me erg goed dat de jongere generatie zich met de V300 bezig houdt. Dus niet vermijdbaar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:45 #744156 door V300 register
Ik heb verder een prima weekend gehad en vind het leuk andere 300-liefhebbers te ontmoeten. Ik wist bijvoorbeeld niet dat Laurens en Freddy zoveel werkplaats en onderdelenverzameling hadden. En de heren uit Brabant, tja, misschien dat die een volgende keer hun werkplaats willen laten zien?

Ik heb hier ook al aan zitten denken. Weet alleen niet waar.. Loods is niet een locatie om te verblijven met verscheidene personen.. Overleef je sowiezo niet van de thinner lucht. Plus is deze loods van een bedrijf, en denk niet dat die dat kunnen waarderen. Misschien wel een idee om te kamperen of iets dergelijks.?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:48 #744159 door V300 register
Sjah, scouting is natuurlijk ideaal als je daarvan een blokhut oid hebt. Soms heb je ook van die jongerenschuren, waar schoolreisjes naar toe kunnen (ik weet er een bij mijn ouders op TX bijvoorbeeld). Als je zoiets weet te regelen is dat natuurlijk perfect! (zoals Laurens dus ook had gedaan, meen ik?)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:53 #744163 door V300 register
inderdaad.. Zou het hier alleen niet weten.. Maar waarom niet goog OLD tent :D Past ook meer bij de auto :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 22:55 #744164 door V300 register
Nou, dan dacht ik meer aan een bejaardenhuis.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC