Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2010 16:20 #812042 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Hmmm, ik blijf maar niet meer slapen. Niet alleen van wege het dreigement van Stefan, maar ook gezien de ervaringen van vorig jaar. Ik heb gelukkig wel oordopjes.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2010 17:20 #812051 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Oordopjes moet genoeg zijn. We laten dit jaar de pannendeksels liggen op hun plek!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2010 20:50 #812075 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

Lucluc;130622 schreef : Hmmm, ik blijf maar niet meer slapen. Niet alleen van wege het dreigement van Stefan, maar ook gezien de ervaringen van vorig jaar. Ik heb gelukkig wel oordopjes.

De nieuwe blokhut is goed geisoleerd en ik verstop van te voren alles maar wat lawaai kan maken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2010 22:28 #812096 door V300 register
En uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat er bij de bouw van de nieuwe blokhut speciaal een ruimte voor mensen als Stefan is aangelegd, die hermetisch en geluiddicht afsluitbaar is, en makkelijk te reinigen, mocht er toch iemand bij Stefan in de buurt willen slapen.

;)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2010 22:34 #812097 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

Niels;130677 schreef : En uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat er bij de bouw van de nieuwe blokhut speciaal een ruimte voor mensen als Stefan is aangelegd, die hermetisch en geluiddicht afsluitbaar is, en makkelijk te reinigen, mocht er toch iemand bij Stefan in de buurt willen slapen.

;)

Het gashuisje :P en die stond er al en reinigen hebben ze al een paar tientalllen jaren niet meer gedaan

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2010 22:38 #812098 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
De blokhut bied heel veel mogelijkheden. Buiten zitten met gluhwijn aan een recreatieve tafel.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2010 22:40 #812099 door Laurens Post

Erik;130679 schreef : De blokhut bied heel veel mogelijkheden. Buiten zitten met gluhwijn aan een recreatieve tafel.

jij hebt er al ervaringen mee samen met freddy

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2010 08:04 #812115 door V300 register

Niels;130677 schreef : En uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat er bij de bouw van de nieuwe blokhut speciaal een ruimte voor mensen als Stefan is aangelegd, die hermetisch en geluiddicht afsluitbaar is, en makkelijk te reinigen, mocht er toch iemand bij Stefan in de buurt willen slapen.

;)

Ik begin de dag met een..

LACH. HAHA :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC