Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 15:02 #744331 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic

slb_340;80149 schreef : Ik snap het Diede, ik ben zelf ook niet aangesproken; maar wij allemaal. Ik vind het een beetje jammer.

Het is geen verplichting om naar een foto te kijken natuurlijk, of om het topic te lezen - als je het niet leuk vindt. Ik zal mn posts herlezen. Ik vind de foto's door de beugel kunnen zelf :).

Om de discussie over de foto's af te ronden, ik ben hier zelf ook over benaderd. N?dat ik het topic gelezen had. (en dus n?dat ik geen aanleiding zag om er iets aan te wijzigen)

- Sommige fotos zijn een b??tje puberaal, daar kun je niet omheen. Voor promotie van V3C evenementen voor het grotere publiek (aankondigingen en verslagen op website/volvoice) zijn ze dus niet echt geschikt.

- Maar; dat is voor mij geen reden waarom ze niet op het forum geplaatst zouden mogen worden. Er wordt niemand mee gekwetst, beledigd of bedreigd. Ten aanzien van opmerkingen over banden leksteken en nekken omdraaien is er dus op dit punt een groot verschil (ook als die opmerkingen gekscherend bedoeld zijn; zoiets k?n absoluut verkeerd uitgelegd worden)

- Smakeloosheid is g??n geldige reden om topics aan te passen. Als forumbeheerders/ moderators zitten we er niet om onze eigen smaak aan de gebruikers op te dringen.

- Het staat alle forumgebruikers vrij om te klagen over berichten op het forum, via de 'report' functie (bij voorkeur) of via PB/Email aan de moderators. Klachten over moderators kunnen ingediend worden bij het bestuur.

- Het is voor de moderatoren niet mogelijk om door het verwijderen of aanpassen van berichten alle gebruikers altijd te vriend te houden. Beslissingen over moderatie hangen vaak af van niet-expliciete overwegingen. Het kan dus gebeuren dat als je over berichten klaagt, ze niet aangepast of verwijderd worden. Als je het ergens niet mee eens bent; zie bovenstaande punt!

Forummers die hier over verder willen discussi?ren, doe dit graag via email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
en dus NIET in dit topic.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 15:47 #744336 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
WTF dat filmpjexD Tsja:p

Ik heb trouwens ook nog wat foto's geloof ik, ook van de rit erheen alleen om die te uploaden moet ik alleen ff op de pc van mijn ouders(mijne is ff niet helemaal lekker) en daar heb ik ff gezeik mee dus die komen wat later:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 15:49 #744337 door V300 register
Deze foto was Irwin trouwens nog vergeten van de heenweg, bij de v/d valk in Wolvega, wat een ongelooflijk lelijk mokkel(sorry als ze het leest:p)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 16:01 #744338 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Ik heb op het weekend niets mee gemaakt welke echt schokkend of aanstootgevend was.
De douche heb ik niet gebruik vanwege mogelijke legionella.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 16:55 #744351 door V300 register
:no:Dat is niet lief Erik

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 18:03 #744394 door V300 register
[mod]weer wat posts verwijderd, ivm gelijke behandeling (ook van mensen die we niet kennen)[/mod]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 21:01 #744450 door V300 register
Zo. de rust is terug. Komop met die foto's!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 21:11 #744452 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Volgend jaar staat het evenement weer op de evenementenkalender. Uit de vele mailtjes die de EVC heeft gekregen heb ik kunnen opmaken dat heel veel mensen wel hadden willen komen. Ook de reacties achteraf stemmen heel positief.
Voor volgend jaar zal het weekend dan ook verder opgetuigd worden. Ik heb in tijden niet meer zo gezellig om het kampvuur gestaan.

@ en het is lang geleden dat ik zoveel garageboxen heb gezien.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2008 22:03 #744463 door V300 register
Volgend jaar in Braboland?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 22:13 #744473 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic
Nee, in de Achterhoek. Da's veel mooier.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC