Jannicks Volvo 340
- V300 register
- Verbannen
-
In Veghel op de sloop staat volgens mij nog een auto in die kleur blauw, maar met voorschade geloof ik...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ook een setje koplampwissers klaar liggen, maar de bladen missen. Ik heb ze nog niet gevonden (ook niet h???l hard gezocht, maar goed)
Jannick: Prima auto om een paar jaar in te tuffen, het lijkt er op dat de roest vooral zichtdelen zijn (deuren...) en niet zo zeer de balken, dat is positief.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;219482 schreef : Bart: Waar dan?
Ik heb ook een setje koplampwissers klaar liggen, maar de bladen missen. Ik heb ze nog niet gevonden (ook niet h???l hard gezocht, maar goed)
Intussen niet meer? Ik heb een jaar of wat geleden nog neuwe gekocht bij de automaterialenzaak. Voor een Volvo 440 of 850 weet ik niet meer, in elk geval 1 van de 2, maar het past in elk geval allebei. Ik heb ook nog 2 wisserblaadjes van een sloop 850 liggen (recent meegebracht), en die passen ook goed. Ze zijn enkel aan een kant wat langer, maar als je die lange kant aan de binnenkant houdt past het prima!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Voor wat betreft dat geknoei aan de bedrading, en dan doel ik nog het meest op de zekering kast, kijk als je dat kan zo snel mogelijk waarom dit zo is gedaan en los dat probleem daarna op een adequate manier op, dit soort geknoei is behoorlijk gevaarlijk.
Gelukkig zitten onze auto's wat dat betreft betrekkelijk simpel in elkaar, ik vind het waar ik maar kan het heel leuk om iemand hier mee te helpen mocht je er vragen over hebben.
Veel (rij) plezier met jouw nieuwe aanwinst!
- V300 register
- Verbannen
-

Van de 360 heeft Anjo de fuseekogel vervangen. Zat knettervast, maar het is hem gelukt (door de hele veerpoot eraf te halen

Maar bovenal, het was gezellig

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Op ??n riem nog een paar honderd meter naar mijn huis gereden, maar dat is balen man. Zo maar met het OPENBAAR VEROVER (iehw) naar mijn werk, hopen dat ik snel reactie krijg van Dafhobby over de prijs van nieuwe riemen, als het even mee zit bestellen en dan kijken of ik ergens een brug kan vinden in de buurt.
Nou reist bij mij nog wel de vraag op. Hebben mensen wel eens systematisch gereden met ??n riem? Niet dat ik dat van plan ben, want die auto blijft hier staan tot ik een oplossing heb, maar ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig.