show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bart's nieuwe daily...Back to basic......
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2014 11:04 #950310
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Fijne vacantie :groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-12-2014 11:27 #955074
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Ik heb gisteren nog even vlug de winterbanden onder de blauwe dame gezet. Nou heb ik laatst de achterste wielkasten uitgerold om plaats te maken voor velgen met een lage et-waarde. gevolg is dat de winterbanden er nu wel heel lijken terwijl het toch 185ers zijn.....
Het is maar voor een paar maanden......kan dr mee leven.
Het is maar voor een paar maanden......kan dr mee leven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2015 11:12 #956070
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Nou meende ik laatst te horen dat er iets onder de auto uit vloog....hmm...
Gister...onderweg naar huis ........... een hoop gerammel en geklapper......gestopt en gezocht maar nix te zien.......
Dus vandaag de blauwe dame maar eens met de kont omhoog gezet.Ik was in eerste instantie bang dat er een homokineet aan gort was.maar dat was het dus niet... Nope...De riem aan de linker kant is een tandloos monster aan het worden....en wel over een lengte van 25 cm!..en nog een stu van een cm of 10.Maar hij hangt er nog wel gewoon onder! Nou ja..dat scheelkt in ieder geval weer een hoop schade!
Gister...onderweg naar huis ........... een hoop gerammel en geklapper......gestopt en gezocht maar nix te zien.......
Dus vandaag de blauwe dame maar eens met de kont omhoog gezet.Ik was in eerste instantie bang dat er een homokineet aan gort was.maar dat was het dus niet... Nope...De riem aan de linker kant is een tandloos monster aan het worden....en wel over een lengte van 25 cm!..en nog een stu van een cm of 10.Maar hij hangt er nog wel gewoon onder! Nou ja..dat scheelkt in ieder geval weer een hoop schade!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2015 18:18 #956075
door V300 register
Het was mooi weer....dus ben ik vanmiddag aan de gang gegaan.....Het is geen leuk klusje als je geen brug,put of schijvenspreider ter beschikking hebt
. Dan maar op de bokken..in de hoogste stand maar het is nu best irritant dat ie verlaagd is.
De aloude methode met de schaarkrik.... werkt dus bij de 340 niet.de veren van de secundaire zijn blijkbaar te sterk....dan maar een flinke hefboom gebruiken en dat werkte prima!
De kapotte riem.......
lijkt me duidelijk....dat ie niet er onderuit gevlogen is , is me een raadsel!
Een ander setje riemen zit er inmiddels onder....even proefrijden...ze is weer heerlijk stil!
Omdat ik nu toch alles open heb liggen ga ik morgen ook meteen maar even alle olie wisselen dan is dat ook weer gedaan.
De aloude methode met de schaarkrik.... werkt dus bij de 340 niet.de veren van de secundaire zijn blijkbaar te sterk....dan maar een flinke hefboom gebruiken en dat werkte prima!
De kapotte riem.......
lijkt me duidelijk....dat ie niet er onderuit gevlogen is , is me een raadsel!
Een ander setje riemen zit er inmiddels onder....even proefrijden...ze is weer heerlijk stil!
Omdat ik nu toch alles open heb liggen ga ik morgen ook meteen maar even alle olie wisselen dan is dat ook weer gedaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-07-2015 08:01 #958059
door V300 register
Ze gaat er uit.... Ik ga dr waarschijnlijk spijt van krijgen...:hmmz2:
.Ik kan met de nieuwe apk natuurlijk wel weer zorgeloos een jaar vooruit......maar toch... Vervanger....ja..geen 3 serie.... Waarschijnlijk iets iets uit de VAG stal:woops:...turbodiesel......
.Ik kan met de nieuwe apk natuurlijk wel weer zorgeloos een jaar vooruit......maar toch... Vervanger....ja..geen 3 serie.... Waarschijnlijk iets iets uit de VAG stal:woops:...turbodiesel......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2015 18:21 #958185
door V300 register
Daar gaat ze........een nieuwe toekomst tegemoed. Ze is goed terecht gekomen....en dat is een prettige gedachte.....
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-08-2015 18:58 #958186
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Snif...:snif:
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-08-2015 19:34 #958187
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
en mijn vrouw blij met haar "nieuwe" auto
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-08-2015 20:58 #958192
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Yesss! yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2015 09:54 #958197
door V300 register
Wat in Limburg is, blijft in Limburg
Moderators: Mark Smeets