show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bart's nieuwe daily...Back to basic......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2013 17:37 #934730
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Waar zit de kit dan precies? Op nog meer plaatsen dan de aansluiting van de voorbalk en spatbord?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2013 19:59 #934731
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Dat zie je vanzelf als je het spatbord er af hebt..
Maar ........
Op de gehele aansluiting op de voorbalk,op het gedeelte onder de koplamp(zit daar met 2 boutjes vast),op het gedeelte waar het spatbord onder de motorkap vastzit en bij de aansluiting aan de drempel.Dus niet aan de wielkastrand en ook niet aan het gedeelte dat aan de deurstijl vast gezet wordt.
Maar ........
Op de gehele aansluiting op de voorbalk,op het gedeelte onder de koplamp(zit daar met 2 boutjes vast),op het gedeelte waar het spatbord onder de motorkap vastzit en bij de aansluiting aan de drempel.Dus niet aan de wielkastrand en ook niet aan het gedeelte dat aan de deurstijl vast gezet wordt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2013 21:06 #934732
door V300 register
Ok?, weer wat geleerd 
Ik sta hier een beetje van te kijken, want de 343 die ik heb gehad had geloof ik nergens kit. Maar dat qua details natuurlijk ook een heel andere auto...

Ik sta hier een beetje van te kijken, want de 343 die ik heb gehad had geloof ik nergens kit. Maar dat qua details natuurlijk ook een heel andere auto...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2013 22:06 #934735
door V300 register
Tja,soms wilden ze in Born toch nog wel eens leren van fouten in het verleden.Helaas ook heel vaak niet...... Maar goed daar hebben eigenlijk alle automerken wel last van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2013 09:23 #934892
door V300 register
Borbet "T"
De Borbet stonden wel leuk onder de auto....maar van dichtbij waren ze niet echt mooi meer.
Ze krijgen dezelfde behandeling als de 15 inch OZ velgen die ik op de Turbo heb gehad........... forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=182288&postcount=75
Aangezien ze in de winter niet gebruikt worden kan het velgbed ook goed zonder lak............ en omdat het velgen zijn met een lekker lage ET waarde (ET15) staat dat wel goed ....
het is een pokkewerk..........
Wat best handig is met zo'n klus....een losse achteras waar je het wiel op vastzet......
Bij mijn vaste onderdelen leverancier heb ik met de kleurenwaaier de passende kleur opgezocht.De auto heeft kleurcode 219-5 en dat zou Motip kleurnr 54670 moeten zijn....oordeel zelf.....
1 down.....3 to go..........
De Borbet stonden wel leuk onder de auto....maar van dichtbij waren ze niet echt mooi meer.
Ze krijgen dezelfde behandeling als de 15 inch OZ velgen die ik op de Turbo heb gehad........... forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=182288&postcount=75
Aangezien ze in de winter niet gebruikt worden kan het velgbed ook goed zonder lak............ en omdat het velgen zijn met een lekker lage ET waarde (ET15) staat dat wel goed ....
het is een pokkewerk..........
Wat best handig is met zo'n klus....een losse achteras waar je het wiel op vastzet......
Bij mijn vaste onderdelen leverancier heb ik met de kleurenwaaier de passende kleur opgezocht.De auto heeft kleurcode 219-5 en dat zou Motip kleurnr 54670 moeten zijn....oordeel zelf.....
1 down.....3 to go..........
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2013 09:54 #934893
door V300 register
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 10:24 #934896
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Dat is toch ratlook......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2013 10:56 #934899
door V300 register
*rotlook
Erik;220649 schreef : Dat is toch ratlook......
*rotlook
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2013 11:01 #934900
door V300 register
Ratlook.....rotlook...whatever........not my look! maar kan nu ffff nie anders!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-09-2013 11:08 #934902
door V300 register
Ik denk dat het vooral stoort als je het weet.
Er bestaat van dat antiroest-spul waar je het een nacht inlegt. Misschien als je dat doet en daarna zwart spuit dat het weer netjes wordt? Ik heb daar zelf ook al eens over zitten denken, maar omdat de trommels bij mij niet zichtbaar zijn nooit doorgezet...
Er bestaat van dat antiroest-spul waar je het een nacht inlegt. Misschien als je dat doet en daarna zwart spuit dat het weer netjes wordt? Ik heb daar zelf ook al eens over zitten denken, maar omdat de trommels bij mij niet zichtbaar zijn nooit doorgezet...
Moderators: Mark Smeets