MrGomez Volvo 360 SR20DET
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ga je dr een vaste tunnel in maken of wordt die los dr in geschroefd?
- V300 register
- Verbannen
-
Is inderdaad een 350z 6-bak.Joris;230519 schreef : Echt een tof project, droom ik ook van! Is dat een 6-bak uit een 350z die je gebruikt?
Ik wilde eerst de tunnel van aluminium te maken, en demontabel van binnen in de auto. Om de hitte te beperken de tunnel te voorzien van hittewerende zelfklevend folie. Maar dit werd me afgeraden vanwege de stijfheid die de tunnel aan de koets geeft.Bart Manders;230521 schreef : Heerlijk dit!:drool:
Ga je dr een vaste tunnel in maken of wordt die los dr in geschroefd?
Ben daarom aan het denken aan om een frame te maken dat ik dan bekleed en daarvan op een aantal posities demontabele panelen of zo.
Ben er dus nog niet helemaal uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb altijd aan motorcross gedaan en sinds een half jaar heb ik dat weer opgepakt, het bloed kruipt waar het niet gaan kan is hier wel op zijn plaats.
Omdat ik niet alles tegelijk kan en het crossen ook veel tijd en geld kosten heb ik besloten dit project niet meer voort te zetten en de onderdelen te verkopen.
Ik vindt het erg jammer omdat ik hier ook veel plezier in had maar het schiet niet echt op zo. Iedereen mag hiervan denken wat ie wil, that's life.
Dus zoek je nog onderdelen, plaatwerk, of kun je wat met de koets en de rolkooi die erin zit dan neem contact met me op via de advertentie pagina die ik nog zal plaatsen.
Groeten Mark
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ken dat wel. Het duurt te lang en dan gaat t je tegen staan. Afstand nemen wil wel eens goed werken maar dat moet ook kunnen natuurlijk. Ik had het project graag af gezien want je was wel goed bezig.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
www.marktplaats.nl/verkopers/2970761.html