1983 360 GLS sedan
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Toevallig... deze 360 komt ook uit Vught. Van de tandarts geweest, ik heb het adres eens opgezocht in Google maps en die man woonde in een flinke villawijk...
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
volvofiel;219826 schreef : zoals gezegd is het een kopie van de kopie... vals dus, en duidelijk zichtbaar vals
klopt. maar ik kan me best voorstellen dat het postkantoor bij mij om de hoek overtuigd kan worden dat dit genoeg is.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ginkelvanmichiel;219829 schreef : Ik PB je er wel een Joost
graag
mag ook via mail hoor, mijn mailadres staat in mijn profiel
@ Floris: het zijn twee papiertjes met plakband aan elkaar geplakt, met op allebei de achterzijden "vals". Zelfs een kind kan dat zien.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Verder heb ik vandaag de resterende lasnaden netjes schoongemaakt en afgestreken met carrosseriekit. Stukjes dorpel gespoten. Helaas is rechts mislukt (lak pakt niet, bladdert alweer af), maar vanwege de anti-steenslag laag die zo hier en daar is verdwenen valt sowieso goed op dat er is gelast. Wellicht laat ik de dorpels dan toch maar op korte termijn door een schadehersteller opnieuw spuiten, zodat het er weer netjes uitziet.
Vervolgens de ruitenwissers vervangen (de blaadjes), emblemen weer opgeplakt, en het interieur goed schoongemaakt. Jongens, wat een juweeltje is deze auto toch wat interieur betreft. Echt smetteloos en gebruikssporen zijn totaal niet aanwezig. Zelfs het stuur en de pookknop zien eruit als nieuw, terwijl die normaal gesproken toch wel een beetje zijn afgesleten.
nu nog een keer een setje vloermatjes scoren...
vanochtend heb ik ook een apk-afspraak gemaakt; morgen is het D-day! Ik ben benieuwd

Edit: het plakkertje op de asbak is inmiddels verwijderd
Morgenochtend nog even gauw de buitenkant wassen en dan op naar Doetinchem!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Even de weerstand meten.