Mijn eerste 340.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hier ook nog een paar goede 2e hands vlotters liggen, die niet lekken. Als je naar hier komt kunnen we proberen of hij dan beter loopt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
juist wel doen, anders los je de problemen zowieso niet op. carburateur is het meest gevoelige punt voor een 1.7 blok, daarna de verdelerkap; het is echt geen rocketscience maar je moet wel nauwlettend de documentatie in de gaten houden; overigens is een vraagbaak meestal al genoeg bij dit soort problemen.340Sport;215727 schreef : Heb niet de kennis en zin, om de hele carb uit elkaar te gaan trekken.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;215728 schreef : Ik zou de vlotter nog even proberen te vervangen. Kost je ?50, en een kans van 9 op 10 dat het daaraan ligt. Deze vervangen is vrij simpel, vlotterdeksel er af, vlotter wisselen, deksel er weer op, en af (laten) stellen.
Ik heb hier ook nog een paar goede 2e hands vlotters liggen, die niet lekken. Als je naar hier komt kunnen we proberen of hij dan beter loopt.
Zou graag willen, maar Bladel is helaas niet naast de deur, en moet een beetje op me geld letten.
AvdAkker;215731 schreef : juist wel doen, anders los je de problemen zowieso niet op. carburateur is het meest gevoelige punt voor een 1.7 blok, daarna de verdelerkap; het is echt geen rocketscience maar je moet wel nauwlettend de documentatie in de gaten houden; overigens is een vraagbaak meestal al genoeg bij dit soort problemen.
Verdelerkap, rotor, kabels en bougies zijn onlangs vervangen. Hij heeft ook een week of 2 helemaal goed gelopen, en ineens was het over. Hij heeft nu 4 verschillende standen stationair, die elkaar ook precies opvolgen.
Eerst 1500 toeren, dan 1900, dan 900 en dan 400, en dan begint hij weer bij 1500. Iedere keer dat je start is het stationair anders.
- V300 register
- Verbannen
-
340Sport;215732 schreef : Zou graag willen, maar Bladel is helaas niet naast de deur, en moet een beetje op me geld letten.
Jammer... Ik durf ze ook niet goed op te sturen. Zo'n vlotter is een heel kwetsbaar ding, en als hij met de post mee is geweest weet je niet meer of hij nog goed is.
Ik weet dat de vlotters nog goed zijn omdat ik ze samen met een nieuwe vlotter in een bak water heb geknikkerd om de drijftest te doen.
Verder zou je je bougies er eens uit kunnen draaien voor een visuele inspectie. Het zou zomaar kunnen dat er onlangs eentje de geest heeft gegeven...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

(Bron: Ik werk op de pakketafdeling. :f )
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die zijn door de vorige eigenaar vervangen, dus weet niet wat de staat daar van was.
-Edit-
Bougies er even uit gedraaid, en die zien er volgens mij allemaal netjes uit.
Allemaal het zelfde als op de onderstaande foto:
En ff een foto van de carb:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: Heb je al naar de vlotter gekeken? Anders grote kans dat het die is!
Mijn aanbod geldt nog steeds, en is volgens mij goedkoper dan een andere auto