Mijn eerste 340.
- V300 register
- Verbannen
-
m.a.w. juichen om wat je nu op die brief ziet staan is een beetje als blij zijn met een dooie mus. het is niet anders helaas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Erik;215328 schreef : max 91 of 98 db mag. Misschien helpt een grotere demper of twee kleine achter elkaar.
92dB Was toevallig gisteren bij wegmisbruikers. Boetes zijn trouwens erg duur! 360 euro bij 10dB overschrijding! En inname van het kentekenbewijs, waarna je de auto opnieuw moet laten keuren bij de RDW!
Plus dat het eigenlijk best wel zielig is, veel lawaai uit een standaard trage 340

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Die boetes vind ik maffia-achtige bedragen, gezien mijn inkomen. Dat keuren kan ook nog honderden euro's kosten, zo werd vermeld.
Die spoilers waren wel mooi. Raar dat die eigenaren er geen dopjes voor maken, zodat ze die flappen er af kunnen halen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
snap ik, als je de bestaande 1e absorbtiedemper hebt laten zitten, die doet nauwelijks wat aan geluidsdemping340Sport;215583 schreef : Sidepipe is er inmiddels alweer onderuit, het leuke was er snel vanaf.
- V300 register
- Verbannen
-
Krijg aankomende week van Erik een andere stationair sproeier, en als dat het niet is, weet ik het ook niet meer. Heb niet de kennis en zin, om de hele carb uit elkaar te gaan trekken.
Wat beter nieuws, wielen liggen eronder.