show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2012 00:35 #918953 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ
Vandaag toch maar weer met de garage gebeld voor de winterbanden die contact op heeft genomen met leverancier.
Blijken de verkeerde in bestelling te staan, al bijna een maand!
Uiteindelijk heeft hij het voor elkaar gekregen en vandaag nog een set geleverd gekregen die hij er om kwart over 9 vanavond nog op heeft gelegd! :w00t:

Meteen ook even onder de auto door gelopen toen die de lift in ging.
Niet schrikbarend maar wel zal ze even goed schoongemaakt en behandeld moeten worden op een aantal plekjes.
Bij de rechter aandrijfas lekt die ook heel lichtjes.

Van het 'gerepareerde' voorscherm stond ik wel even te kijken.....Purschuim :wtf2:
Dat moet er uit aangezien daar makkelijk vocht achter blijft zitten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 15:14 #919170 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ
Tussendoor nog even wat kleins veranderd aan de audio :)

Van origineel:

Naar wat beters :)

En het gaat echt N?T

Die zit! Een vorige eigenaar heeft met lijm lopen klooien :mad: terwijl het kliksysteem nog prima werkt.

De 'mid en tweeter' steken net te ver uit dus het rooster verwijderd.
Weer inclusief lijmresten, zo goed als het kon weggehaald maar blijft toch zichtbaar :hmmz2:

Hier moet ik nog even een oplossing voor zoeken, het liefst door het originele rooster in tact te laten. Heeft iemand misschien een idee?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 15:32 #919171 door V300 register
'n bietje bijbuigen?

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2012 15:57 #919173 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ
een perfect passend cirkeltje voor mid en tweet uit het rooster halen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 16:48 #919175 door V300 register
Zou misschien kunnen Luc maar verwacht dat het roostertje dan niet meer in de rand past of de verf zelfs barst.

Dat wou ik dus niet doen Floris ;) Zonde!

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2012 17:15 #919178 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ

RubenJ;209336 schreef : Zou misschien kunnen Luc maar verwacht dat het roostertje dan niet meer in de rand past of de verf zelfs barst.

Dat wou ik dus niet doen Floris ;) Zonde!

ik bedoel dus dat ze er precies in passen, maar de woofer nog beschermd is. lijkt me best mooi?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2012 17:28 #919179 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Veranderingen aan de Volvo 340 Special van RubenJ
Ff een malletje maken en nieuw roostertje buigen.
materiaal kun je bij de gemiddelde auto tuningzaak halen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 19:10 #919184 door V300 register
Ik heb ook nieuwe speakers gebruikt voor de GLE, deze waren ook net te hoog in het midden. Wat ik heb gedaan is dat kapje (inclusief roostertje) aan de kant van het dashboard vastgeklikt, en aan de kant van de raamslinger er een stukje dubbelzijdig tape tussen geplakt. Dit werkt perfect!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 21:59 #919194 door V300 register
is het gedeelte van de tweeters dat in de weg zit niet gewoon een sierkapje dat je eraf kunt slopen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2012 23:13 #919201 door V300 register
Dat idee had ik in eerste instantie ook Floris maar laat de roostertjes toch maar origineel.
Nieuw roostertje maken is een goede optie Alex, die ga ik overwegen. Helemaal niet aan gedacht :hmmz:
Bart, daar zit al zoveel ruimte tussen ;) zou een laatste optie zijn omdat het waarschijnlijk los trilt en gaat rammelen..
Daar heb ik wel naar gekeken Wouter, het leek er niet op maar het kan natuurlijk geen kwaad nogmaals te checken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC