Rein's Volvo 340 '83
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Verder wat Robbert-Jan al zei hierboven, over een openstaande thermostaat; gelukkig kan het wat kouder blijven van de kvs geen kwaad, hooguit gaat de motor een tikkie onzuiniger lopen door het traag/niet helemaal op bedrijfstemperatuur komen.
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas word de koppeling wel gevaarlijk dun, bij een erg stijle helling slipt ie soms al iets. Ik ga zo m'n vraagbaak eens doorspitten, misschien kan ik het pedaal, of bij de koppeling nog iets bijstellen ofzo...
Ohja, en daarnet kwam m'n binnenspiegel naar beneden lazeren. Die hebben we nu tussen zo'n zonweringsgeval geklemd, werkt aardig. Gaat lekker met de spiegels, de buitenspiegel aan de bestuurderskant blijft ook niet erg lekker op z'n plek, die waait steeds naar binnen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Er gaat een andere topic over binnenspiegel.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik blijf genieten zeg, met het rijden in dit beestje

Nu heb ik voor mijn vakantie een 12V sigarenaansteker ingebouwd, die overigens prima werkt!
Maar nu vind ik de plaatsing niet zo handig, ik zou hem het liefst omruilen met het klokje.
Maar mijn gevoel zegt dat dit niet kan zonder ook de bedrading om te wisselen. Dus dat ze niet elkaars draadjes kunnen gebruiken.
Ik heb het even opengehaald, maar kon nog niet een makkelijke manier vinden om de bedrading om te wisselen.
Is hier een makkelijke manier voor? Of zouden ze elkaars bedrading kunnen gebruiken?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik weet alleen niet of beidde op dezelfde zekering zitten ( ivm het nog aardig wat stroom 'trekken' door de sigaretten aansteker)
Zal ik zo nog even nakijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is idd een beetje mijn angst, dat ze niet op dezelfde zekering zitten.Wouter76;203359 schreef : Ik weet alleen niet of beidde op dezelfde zekering zitten ( ivm het nog aardig wat stroom 'trekken' door de sigaretten aansteker)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dat komt wel goed!
- Mark Smeets
- Moderator
-