Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;196465 schreef : Gefeliciteerd met het lidmaatschap Arjen, welkom bij de club!
Laat ze het maar niet lezen op het 850 forum....
Daar word (zoals wel vaker bij andere Volvo clubs) de 300 serie niet echt gewaardeerd heb ik zo de indruk.:rolleyes:
Daarentegen heb ik juist wel wat met de 9, 8, 7 en 2 serie, de Volvo's uit vervlogen tijden die nog lekker vierkant en een oerdegelijke uitstraling hebben.
Dan ken je mij nog niet goed genoeg, het doet mij werkelijk helemaal niets wat een ander vind of denkt van stappen die ik neem, of dingen die ik doe:nono:
Sterker, zal op et andere forum wat reclame maken:y:
Mijn Blog op het andere forum:drool2:
www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40243.new.html#new
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Overigens, misschien hier niet de plek. Maar je hebt PB over m'n autosleutels :+
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;196539 schreef : Haha, ik volg het 850 forum al best lang als een Ninja
reageer bijna nooit...
Overigens, misschien hier niet de plek. Maar je hebt PB over m'n autosleutels :+
Ha, ninjaseer je daar onder dezelfde naam als hier? PB gehad, komt vanavond laat reactie op;)
- V300 register
- Verbannen
-
De dikke slang bovenop de waterpomp wordt gloeiend heet, maar de onderste niet. Het lijkt er weer op dat hij gewoon niet pompt, monteer ik de oude weer terug, dan doet hij het meteen. Iemand een idee?
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En de retour slang van de carburateur, word ie ook warm met de nieuwe pomp?
- V300 register
- Verbannen
-
Dit is de 2e nieuwe pomp, kan bijna niet dat het dan toch nog aan de pomp ligt zou je zeggen. Na enkele uren waarin ik wel 5 keer het water afgetapt heb, besloten de oude pomp maar weer terug te monteren, wat denk je? Water erin(koelvloeistof) starten, warmdraaien en perfect.. Schiet mij maar lek:crazy1:
Maandag schroef ik de goede pomp van de sloper af, en die ga ik eens naast de nieuwe spidan pomp leggen, kijken of ik iets kan vinden..
Ik wou de pomp vervangen onder het mom van: dan is het maar goed. Heb er nu even de buik van vol, heb de oude pomp compleet gereinigd(ziet eruit als nieuw) en hij moet maar mooi blijven zitten:D
Maar ik ga hier nog wel wat dieper in duiken. Vind ik iets byzonders, dan meld ik het uiteraard.
Bijkomend voordeel is wel, dat ik alvast wat dingen heb geplaatst voor de stuurbekrachtiging(dubbele poelie en olie reservoir) En heb nog een nette nieuwe radio (kenwood) met handsfree en usb erop ingebouwd, bij deze radio kun je de verlichtings kleuren weizigen, nu past het heel mooi bij de overige dash verlichting:)
- V300 register
- Verbannen
-
Of de pomp kan niet voldoende druk leveren :te veel speling langs de waaier
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit bij de oude en de nieuwe pomp , neem aan dat de druk op alle uitgangen van de pomp de zelfde is en de weerstand van thermostaat + radiator moet een zeker drukverhoging geven