Volvo 360 GLE '83 van Steven
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

En natuurlijk ook prettig dat Anjo op (heel erg figuurlijk..) een steenworp afstand van jou woont, afspraak is zo geregeld.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Heb vanavond na het repeteren weer iedereen in de tweebaansbochten voorbij gestoken (Veenendaal Oost-ring voor diegene die die rotondes kennen...). Kreeg allemaal Golfjes en wat dies meer zij achter me aan die dit niet pikten en met veeeuuulsteveel geweld mij weer gingen inhalen.

- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Zo heb je bijvoorbeeld ook de doordraaier net voorbij Arnhem waar je de A12 verlaat en de A50 verder volgt richting Nijmegen (KNP Grijsoord?)
Is ook een pracht van een bocht, met de 340 doe ik het vrij rustig aan maar met de jap die ik toen ik daar vaak kwam had ging het gewoon met 120 door de binnenbocht (linker strook, advies daar is 70 meen ik), ook toen vonden de mensen die je eerst nog met 140 voorbij kwamen op de A12 dat niet leuk en kwamen me precies na de bocht verbolgen voorbij als het weer 'veilig' rechtuit ging.
Veel plezier nog met Golfjes e.a plagen :yesyes:

- V300 register
- Verbannen
-
:V300:
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;203764 schreef : Zo heb je bijvoorbeeld ook de doordraaier net voorbij Arnhem waar je de A12 verlaat en de A50 verder volgt richting Nijmegen (KNP Grijsoord?)
Kijk maar uit, daar is mijn 1e 340 in de vernieling gereden :drool2:
- V300 register
- Verbannen
-
Heerlijk is dat h?! :yummie:punkazz;203766 schreef : Ik haalde maandag een collega in vlakbij m'n werk. Ook in een bocht na een stoplicht dat al een tijdje op groen stond dus ik zoefde voorbij. Ik had niet door dat het een collega was... We kwamen op het werk aan en toen zei hij bij het uitstappen: had je haast ofzo? Ik was me van geen 'kwaad' bewust. Blijkbaar zag het er snel uit. Ik hield het er maar op dat ik m'n nieuwe Koni's aan het testen was...
:V300:
Lucluc;203768 schreef : Kijk maar uit, daar is mijn 1e 340 in de vernieling gereden :drool2:
Toen nog niet voorzien van KONI's of was 't een overmoedigheidsprobleempje?

- V300 register
- Verbannen
-