Volvo 360 GLE '83 van Steven
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
als ik moe ben lees ik soms dingen compleet verkeerd, dan wordt het tijd om naar bed te gaan...

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Voor de hobbyisten (die dus niet veel rijden) onder ons is het veel fijner/goedkoper om elke 10k km de contactpunten te vervangen...
Het valt me sowieso op dat V3C-ers hun auto('s) veel beter onderhouden dan de "liefhebbers" van de grote Volvo's.
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn pa zal zich nooit wagen aan puntjes vervangen, hij vond bougies vervangen al ver gaan, uiteraard wilde ik dat best doen, maar dat mag dan niet zomaar. Hij is meer van het grovere werk van koelslangen vervangen tot bekleding vervangen (duh, in de meubelbranche gezeten). Gelukkig is vandaag van alles meegepakt en afgesteld.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Alex;204785 schreef : Hebben ze ook bruine dashboard-delen, e.d.?
Wat zoek je?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;204804 schreef : Ja, ik heb me wel eens verdiept in die 123 ignition. Vooral handig voor kilometervreters die vooral willen rijden zonder (veel) onderhoud.
Vervang '123 ignition' door 'Renix' en doe de uitspraak dan nog eens. Er zitten nog veel meer voordelen aan dan alleen onderhoudsvriendelijkheid. Contactpuntjes hebben nog wel meer beperkingen dan alleen het om de zoveel duizend kilometer afstellen (wat in de 2CV, waar het systeem oorspronkelijk voor ontwikkeld is, best een vervelend klusje is).
Maar we gaan wel erg offtopic.