Volvo 360 GLE '83 van Steven
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

(en zachte bermen natuurlijk)
Is wel een goede naam trouwens, voor als Doetinchem en Oude IJsselstreek straks gaan fuseren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wie kan mij vertellen of er in het geval van deurvergendeling (dat is dus het onderste deel v/d illustratie) ook zo'n clipje hoort te zitten bij het blauwe gedeelte? Dit fixeert de verbinding tussen staaldraad en hendeltje; welke het slot in beweging zet (stippellijn). Ik kan me niet voorstellen dat het bij mij in de deur gevallen is, aangezien ik de hele deur heb uitgekamd, maar goed, ik heb nu de boel zonder CV teruggezet en nu is het wel een erg gammele verbinding (schiet zo los). Met CV is het wellicht weer steviger. Zucht, ik zal het wel weer kwijt geraakt zijn.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
klemmetje ligt overigens meestal gewoon onderin de deur, hij rolt aardig naar beneden zeg maar (en anders een blokje rijden en een paar keer hard remmen)
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik heb bij mijn 345 het stangetje vastgeklikt, en daarna helemaal vastgebonden met ijzerdraad. Daarna tectyl er overheen tegen roest. Het zit als een huis en het is echt in 10 seconden klaar.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;202138 schreef : Ik heb overal goed gevoeld, zeker op de bodem, ben bang dat ik 'm ergens goed tussen heb gekregen...
Wellicht ligt hij net achter het slot. daar viel hij mij ook, gelukkig heb ik er een aantal op voorraad;D koste mij ook een vloek en een traan en wat krassen op de armen voordat ik hem der weer op had}