Volvo 360 GLE '83 van Steven
- V300 register
- Verbannen
-
Je hoort bij bedienen van deze schakelaar dat de andere motortjes een tijdje stroom krijgen, er klikt wat binnenin.
Dus hoewel de kastjes er vergelijkbaar uitzien, is het een heel ander iets als in de andere deuren zit.
Overigens moet het volgens mij vrij eenvoudig zijn om een universe afstandsbediening aan te sluiten op dit systeem. De kabelboom voor het CV systeem is helemaal apart en de voedings aansluitingen (roze/bruin) komen achter de kachelunit onder het dash aan het boordnet te hangen.
Je zou dus de ontvanger van het CV setje achter de kachelunit kunnen plaatsen, daar aansluiten op de voeding. De oorspronkelijke voedingsdraden sluit je aan op de uitgang van het kastje. In de deur sluit je de 4 draden '2 aan 2' aan op een kastje met motor.
Hierdoor:
+ is de centrale vergrendeling werkzaam op alle 4 de portieren, en kan op afstand bediend worden
- wordt de vergrendeling alleen nog geactiveerd met de afstandsbediening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
he dus leuk, dat wil ik nog gaan inbouwen te samen met een klap sleutelWouter;202203 schreef : het kastje in de bestuurdersportier heeft g??n motortje (kan dus de deur niet openen als het slot van de bijrijdersdeur gebruikt wordt), maar wel een schakel/timer mechanisme dat wordt aangestuurd door het stangetje.
Je hoort bij bedienen van deze schakelaar dat de andere motortjes een tijdje stroom krijgen, er klikt wat binnenin.
Dus hoewel de kastjes er vergelijkbaar uitzien, is het een heel ander iets als in de andere deuren zit.
Overigens moet het volgens mij vrij eenvoudig zijn om een universe afstandsbediening aan te sluiten op dit systeem. De kabelboom voor het CV systeem is helemaal apart en de voedings aansluitingen (roze/bruin) komen achter de kachelunit onder het dash aan het boordnet te hangen.
Je zou dus de ontvanger van het CV setje achter de kachelunit kunnen plaatsen, daar aansluiten op de voeding. De oorspronkelijke voedingsdraden sluit je aan op de uitgang van het kastje. In de deur sluit je de 4 draden '2 aan 2' aan op een kastje met motor.
Hierdoor:
+ is de centrale vergrendeling werkzaam op alle 4 de portieren, en kan op afstand bediend worden
- wordt de vergrendeling alleen nog geactiveerd met de afstandsbediening
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

Wouter;202203 schreef : het kastje in de bestuurdersportier heeft g??n motortje (kan dus de deur niet openen als het slot van de bijrijdersdeur gebruikt wordt), maar wel een schakel/timer mechanisme dat wordt aangestuurd door het stangetje.
Dat vermoedde ik al, omdat je gewoon de sleutel gebruikt, dus waarom nog zo'n motortje voor die deur. Maar wat zegt dit over 't plaatje wat ik postte?
- V300 register
- Verbannen
-
uiterlijk verschil is vrij duidelijk adhv 1 of 2 stekkers lijkt me, en ik zie ook dat het oogje voor de stangetjes anders van kleur is!
- V300 register
- Verbannen
-

Wat ik nog even wilde toevoegen is dat op de foto niet de juiste stangetjes te zien zijn. De unit komt gewoon tussen/in het voorgevormde stangetje die van de deurknop binnenin (dus niet de deurhendel) naar het slot loopt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
om het er nog maar even in te wrijven

- V300 register
- Verbannen
-