Volvo 360 GLE '83 van Steven
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Idem trouwens voor de merchandise.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Kevin;197191 schreef : Haha, bij GCP kun je als dealer gewoon bestellen en dan kan je het of direct met spoed opgestuurd krijgen en bij minder spoed met de normale onderdelenverzending mee maar dan duurt het gemiddeld een week voor het binnen is.
Idem trouwens voor de merchandise.
Die site kreeg ik ook laatst door bij de dealer. En de dealer wil voor mij daar de delen wel bestellen. En veel onderdeelnummers beginnend met een 3 zijn niet meer te verkrijgen. Ben er al met complete waslijsten naar toe geweest
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Wouter;197198 schreef : commercial ignition hebben ze o.a. ook bij dafhobby. Heb ze laatst ook een tip gegeven vwb de oliefilters
Gezien de fantastische reacties op "Commercial Ignition" zal ik dit merk maar op de nogo voor BBB zetten...in ieder geval bedankt voor de tip.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@Joost: laat maar weten als je een keer wat gaat bestellen, maar doe geen extra moeite, ik heb de kabels nu best netjes over het kleppendeksel lopen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
zal ik tzt wel laten weten

- V300 register
- Verbannen
-
Ik ging dit doen omdat ik de volledig koude start ook eens wilde testen. Nou, hij startte meteen zonder hulp, maar daarmee is alles gezegd, een kleine dot gas was nodig om de toerenteller in werking te stellen, oftewel hij huppelde maar op enkele pootjes. Wat kan dit zijn? Voorheen startte hij voorbeeldig, zowel in hitte als in koude.
edit1: dit vind ik wel een interessant topic. Was het nou de bobinekabel, of heeft je opschuur/poetsactie toen ook nog effect gehad, JL?
edit2: en deze , maar ik heb het alleen met koude motor
edit3:
Ik verdenk de vijfde injector of een contactje die dat regelt, aangezien hij soms wel naar 1100 toeren gaat, maar meestal niet. Als ik heb geprutst (zoals gisteren) doet ie 't wel.Doeke Dobma;49394 schreef : Mijn injectie verhoogt bij koude start tot ongeveer 1100 toeren, maar zakt na korte tijd terug naar ca 950.
habie12;49413 schreef : die van mij blijft gewoon stationair draaien, verhoogt helemaal niks, als ik het gas iets intrap, loopt hij gewoon al mooier, maar dat doet hij niet uit zichtzelf..
habie12;49415 schreef : het wijst er dus op dat die vijfde injectie het niet doet. en heb ook wel wat gelezen dat die lek kan zijn, misschien verklaard dat dat hij inhoud?