Volvo 360 GLE '83 van Steven
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;196287 schreef : Naja, bij nader inzien is het misschien niet zo gek, ze leveren natuurlijk met name aan fabrikanten en dealers.
klopt, daarom is de prijs ook zo hoog.. wss een afschrikmiddel voor particulieren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als het ding kapot is, dan krijgt hij geen of wel benzine toch? Dus het is starten of niet starten? Of krijgt hij nu gewoon een bepaalde hoeveelheid peut, wat dan niet genoeg is. En waarom gaan die dingen kapot?

- V300 register
- Verbannen
-
dat relais regelt dat zodra je probeert te starten de benzinepomp aanslaat, en het regelt ook het injectiesysteem! hoe precies weet ik allemaal niet, maar als je relais stuk is dan start de auto niet!
waarom die dingen kapot gaan, geen idee.. kortsluiting, vocht..
je kunt wel (even in de haynes kijken) je brandstofpomp laten draaien zonder relais, moet je wat dingetjes doorverbinden! maar starten zal ie dan nog steeds niet doen
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Wat betreft kabels, die kan elke dealer gewoon voor je leveren... alleen niet meer het originele 300 set. Maar wel gewoon van de 200 serie die prima past en van dezelfde kwaliteit is. Je zit dan alleen met de bobinekabel... maar die kan je prima universeel krijgen zoals Jean-Luc aangeeft.
- V300 register
- Verbannen
-
Laurens zei dat zijn auto nog wel wilde starten, maar pas na lang doorstarten. Tenminste als ik het goed begrepen heb? Als ik bovenstaande lees is dit dus onmogelijk, want het is helemaal stuk of helemaal heel? Auto viel in iig meteen stil toen Anjo 't relais eraf trok, dus dat zou betekenen dat hij nog gewoon functioneert.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

ik heb daar vorig jaar nog kabels gehaald voor mijn 343 en mijn 345, voor de b19a kostte die set iets van 50 euro ofzo, als ik t me goed herinner...
de lange bobinekabels voor de modeljaar 1981 2-liters zijn niet meer leverbaar, voor de latere types nog wel. Kost een tientje o.i.d.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
punkazz;196302 schreef : Over dat relais:
Laurens zei dat zijn auto nog wel wilde starten, maar pas na lang doorstarten. Tenminste als ik het goed begrepen heb? Als ik bovenstaande lees is dit dus onmogelijk, want het is helemaal stuk of helemaal heel? Auto viel in iig meteen stil toen Anjo 't relais eraf trok, dus dat zou betekenen dat hij nog gewoon functioneert.
Maar dat naar lang doorstarte verschilde ook per keer. Ik mis namelijk de relaishouder en daarvoor in de plaats zitten 8 amp-stekkers. Waarvan er 1 geen contact/wel contact gaf. Dus ik zoek de houder zodat ik het relais weer goed kan monteren.