show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Bart's 340 GLE Millionaire

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-01-2013 16:04 #923095 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Die spiegels zijn leuk, heb ik er ook nog een aantal NOS reserve van liggen :)

En je mist nog een jalouzie + bodykit ;)

wel top dat je zulke mooi spullen vind!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 16:23 #923096 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Bart's 340 GLE Millionaire
niet dat ik nou meteen je pret wil gaan bederven, maar die chromen bumperbies, is die wel lang genoeg?
Op de inbouwhandleiding zie ik een MY83-85 exemplaar staan en bij die wagens is de sierstrip korter dan bij MY86 e.v.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 16:29 #923097 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire

Lucluc;210871 schreef : Injectie? Stuurbekrachtiging? Heb ik nog nooit op een 1700 gezien.

Injectie, misschien ooit nog wel, alleen een carburateur heeft ook wel wat.
Stuurbekrachtiging vind ik echter helemaal niet interessant, dan raak je heel het gevoel kwijt... Maar goed, misschien bedenk ik me nog wel eens :D

v0lv0freak;210872 schreef : Die spiegels zijn leuk, heb ik er ook nog een aantal NOS reserve van liggen :)

En je mist nog een jalouzie + bodykit ;)

wel top dat je zulke mooi spullen vind!

Is dat een beetje fatsoenlijk rijden met een bodykit Mark? Ik heb wel eens gekeken, maar echt fan van zo'n ding ben ik eerlijk gezegd niet i.v.m. drempels. Daarnaast mis ik natuurlijk de mistlampen (of gaten daarvoor) in de voorbalk, welke een 360 (en de bodykit) w?l heeft.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 16:36 #923098 door V300 register

volvofiel;210873 schreef : niet dat ik nou meteen je pret wil gaan bederven, maar die chromen bumperbies, is die wel lang genoeg?
Op de inbouwhandleiding zie ik een MY83-85 exemplaar staan en bij die wagens is de sierstrip korter dan bij MY86 e.v.

Dat is wel een goeie, dat ga ik binnenkort eens kijken. Nu was de bies van het prijsniveau dat ik hem toch wel had gekocht dus dat scheelt :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-01-2013 20:47 #923105 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bart's 340 GLE Millionaire

General Custom;210874 schreef : Is dat een beetje fatsoenlijk rijden met een bodykit Mark? Ik heb wel eens gekeken, maar echt fan van zo'n ding ben ik eerlijk gezegd niet i.v.m. drempels. Daarnaast mis ik natuurlijk de mistlampen (of gaten daarvoor) in de voorbalk, welke een 360 (en de bodykit) w?l heeft.

Mijn vader rijdt er al 15 jaar mee rond nu, en daar heb je echt geen last van. Het is geen lage golf he.
Met het argument van de mistlampen ben ik het wel eens :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 21:44 #923107 door V300 register
Jou vader heeft inderdaad echt een mooie wagen :D
Het valt me nog goed mee dan. Een 340 ligt standaard al zo laag bij de grond, ik dacht dat een bodykit ?cht over de grond zou schrapen.

Een spoilertje komt er misschien nog wel een keer op, hoewel ik ook hier zit te twijfelen. Ik heb een nos sedan achterspoiler liggen voor achter tegen de kofferbak, maar ook nog een randje voor er op van Kamei o.i.d. Ergens zou ik dan ook wel weer een wat grotere volvo 460 spoiler met 3e remlicht willen... Het blijft lastig kiezen :wtf2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 21:46 #923108 door V300 register
Ik wil ook nog zo'n taartpuntje op de rand van mijn kofferbak!!

Bart, slaat die ventilator voor de radiator bij jou ook wel 's nadat je de auto parkeert en het contact hebt afzet?
Ik heb dat regelmatig, parkeer ik, draai het contact af en loop van de parkeerplaats af....en dan slaat die ventilator nog even aan...

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 22:29 #923113 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Ja dat is standaard en ik erger me daar ook aan, oplossing een relais ertussen maar ik vergeet het altijd als ik thuis kom :crazy1:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 22:30 #923114 door V300 register
Een 340 laag bij de grond?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-01-2013 22:34 #923115 door V300 register

thomasvdhurk;210885 schreef : Bart, slaat die ventilator voor de radiator bij jou ook wel 's nadat je de auto parkeert en het contact hebt afzet?
Ik heb dat regelmatig, parkeer ik, draai het contact af en loop van de parkeerplaats af....en dan slaat die ventilator nog even aan...

2 Fast 4 U;210890 schreef : Ja dat is standaard en ik erger me daar ook aan, oplossing een relais ertussen maar ik vergeet het altijd als ik thuis kom :crazy1:

Daar heb ik geen last van. Ik gooi namelijk standaard altijd de massa van de accu los. Dit is een gewoonte geworden omdat ik de auto zo weinig gebruik, wanneer ik dan ga rijden, wil ik niet moeten duwen omdat er ergens nog een lampje o.i.d. aan was.

Ik heb wel eens gemerkt dat dit gebeurt, wanneer ik ga tanken of zo, maar eigenlijk alleen bij een buitentemperatuur meer dan 25 graden.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC