Bart's 340 GLE Millionaire
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
), dus uiteindelijk had ik 8 liter voor 38 euro.Een beetje je ogen openhouden en je kunt voordelig shoppen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als je de auto alleen in de zomer meepakt en per jaar nog geen 1000 a 2000kmers op de klok zet is jaarlijks verversen natuurlijk wel iets t?, zo'n stijl kun je gerust een aantal jaren volhouden op dezelfde olie tot een normale interval (10.000km)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die doet zo'n 10-15 duizend km per jaar, dus daar was 't wel handig voor
De 345 krijgt gewoon 15W40 huismerk olie, daar gaat ook gewoon elk jaar nieuwe olie in ongeacht het aantal km wat ermee gereden is, en dat is altijd minder dan 7500 als ik de vakantiereizen meetel
(dat is ook een soort van 'gulden middenweg'; liever goedkope olie die je elk jaar ververst, dan dure olie die er lang in blijft)
en liever te vroeg dan te laat natuurlijk...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;213439 schreef : Dit filter schijnt zelf het zelfde te zijn als het Mann filter en Volvo filter.
qua uiterlijk klopt het. Voordeel van Mann filters is dat het typenummer zo makkelijk te onthouden is, bij de gehele 3-serie heb je maar 2 verschillende types. De W917 (zonder /1) en de W917/1
deze filters zijn identiek op de schroefdraad na. Bij de zonder /1 is dit engelse draad, bij de /1 is het metrisch.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;213463 schreef : :yummie: Ik zie ook dat je keuze van bier uitmuntend is :y: ook al woon je in Noord Brabant :yesyes:
Dat is belangrijk bij het sleutelen

Brand vind ik sowieso gewoon lekker bier, en handig omdat het in een kratje van 12 zit. Bij ons gaat dat altijd precies op voor het aan datum is.
Wat ik echt niet lekker vind zijn Heineken en Amstel, voor de rest gaat er eigenlijk alles wel goed in :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-