Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Toen de achterbank er toch uit was, heb ik hem (net als de hoedenplank) schoongemaakt met textiel cleaner van Action. Dat spul werkt geweldig!
Er is ooit zwaar gerookt in deze auto. Niet door de vorige eigenaar, maar daarvoor. De geur was er al uit, maar de andere restverschijnselen helaas nog niet. Zo kwam ik een paar maanden terug ook een hoop as tegen achter de asbak

Nu zit de gelige kleur nog wel een beetje in de bekleding kwam ik achter. Je ziet dat pas echt als je de bekleding buiten de auto ziet, dus eerder viel het niet echt op. Nu weet ik echter dat het er zit, en moet het natuurlijk opgelost worden... Bovendien, 20 jaar zweet-reet mag er ook wel eens uit :+
Zodoende ging ik in de weer met textiel cleaner, en het werkt goed!
Rugleuning is gedaan:
3 keer raden wanneer de bus op was:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
 - Nieuw lid
 - 

Toen ik de rode DLS uit elkaar haalde, haalde ik als een van de eerste dingen de bak om de versnellingspook los. Dat lag daar onder letterlijk VOL met as. De hemelbekleding van die auto is geel, de tellerset is helemaal geel en vettig etc.
Kortom: BAH!
Maar je auto ziet er weer spic en span uit.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Ik ga nu meteen heel het interieur doen, inclusief het stof van de deurpanelen en de bekleding op de vloer. Dan is alles ook weer ?cht schoon!
Bovendien, krijgt de bestuurdersstoel een betere zitting. Deze heeft er 145.000km op zitten, waarvan ik denk een groot stuk met een liefhebber van bier en braadworst :+ Er zijn dus sporen van slijtage te vinden
- V300 register
 - Verbannen
 - 

General Custom;203031 schreef : Ik zal morgen of zo wel eens een foto maken van de bougies. Het is inderdaad meer een verkleuring dan aanslag.
Ik denk dat ik ze al weg heb gegooid, ik kan ze helaas niet meer vinden
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Omdat ik toch met het interieur bezig was, heb ik maar meteen heel de auto grondig schoongemaakt. Zo komen we steeds een beetje dichter bij perfectie

Het interieur is werkelijk weer als nieuw! Met de textiel cleaner kwam echt ?l de nicotine er af, ook van het hard plastic.
Ook de gele dakhemel is opnieuw wit...
...en ik durf te wedden dat ik nu de mooiste sedan-kofferbakmat heb, die er voor de Volvo 300 te vinden is :}
Toen ik toch bezig was, meteen de hele auto maar gewassen en in de was gezet en zo:
De lichtmetalen velgen weer een keer ?cht mooi gewassen. Niet met een agressief goedje overigens, maar autoshampoo. Dit werkt even goed
En natuurlijk de grill weer een keer mooi opgepoetst:
- 16673-dummy
 - Nieuw lid
 - 

Ik heb alle Franse zooi en vliegen nog op de auto zitten, het is mij nu echt te warm om te gaan lopen boenen, poetsen etc.
- Alex (GAST)
 - Nieuw lid
 - 

ik ga vandaag niets doen, denk ik.
ja, lekker schilderen, ofzo, iets waardoor ik niet ga zweten...
inderdaad knap dat je met dit weer gaat poetsen, ik doe dat liever in de winter met -10 graden Celsius, dan krijg ik het er nog warm van!
- E. van Oostveen
 - Nieuw lid
 - 

- V300 register
 - Verbannen
 - 

@ Erik
Een Volvo 300 club frisbee competitie, dat zou wel wat zijn... Met wieldoppen of zo. Anders kan een potje tennissen ook nog altijd, ik heb laatst de verdelerkap nog vervangen :+
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Vandaag heb ik ??n van de meest begeerde, zo niet h?t meest begeerde accessoire voor de Millionaire gevonden. Althans, door mij al een hele tijd erg gewild, en ik was er al even naar op zoek... De sleutelhanger ter eren van de miljoenste geproduceerde Volvo 300.
Ik wist half dat er zo'n soort sleutelhanger moest zijn, maar nu ben ik hem eigenlijk pas voor het eerst tegengekomen. Natuurlijk heb ik dat ding meteen gekocht, want die hoort gewoon echt aan mijn sleutel thuis

In nieuwstaat, en ook het hoesje (met Volvo er op) is in nieuwstaat :wtf:
Nu komt natuurlijk het volgende probleem: aan de sleutel, of in het zakje zodat hij nieuw blijft?