340 gekte gaat verder: Jelle's nieuwe 340 1.4 L uit '83
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@Mark dankje, op de foto's ziet hij er inderdaad leuk uit, haha. Motortje is inderdaad uitstekend, even een kleppie stellen en wat bougiekabels vervangen, maar als dat alles is ben ik tevreden. En wat betreft de roest: mag ook wel na 28 jaar dacht ik zo. De balken zijn al gelast, vader van een vriendje van me kan me ermee helpen en anders ken ik nog wel een paar beuners. Het is behelpen he, met zo'n studentenbudget

- V300 register
- Verbannen
-
Vooruit maar weer, helemaal onderaan, aandrijfriemen genoemd
- V300 register
- Verbannen
-
Ow ja, dit komt omdat je een schijvenspreider nodig hebt. Maar als je die dus niet hebt.....
- V300 register
- Verbannen
-

@Mark, nee, ik heb wel hele verhalen gehoord over een lijmklem of de oude varioriem waarmee je dat kan proberen. Vraag is of ik a)dat risico neem en hem zelf de brug op zet of b) ga laten doen bij een paar monteurs die dat kunnen beunen voor me...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Je kan er altijd nog een andere deur in hangen maar hoeveel roest zit daar onder de randjes en het stripje???
- V300 register
- Verbannen
-
- Sander de Bruin
- Nieuw lid
-
elpee;175565 schreef : Je kunt speciale reinigingsmiddelen kopen om het koelsysteem te reiningen
Hier heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Ik heb het bij verschillende auto's gebruikt, maar eindresultaat is bij mij altijd geweest dat ik uiteindelijk de waterpomp moet vervangen omdat die gaat lekken.
- V300 register
- Verbannen
-
@Niels, jaaa ik ga binnenkort gewoon even op jacht naar goedkope methodes. Word bijna een ster in het vinden van budgetreparaties. Beunhaas noemen ze zo iemand toch

@Sander, nouja mijn waterpomp is vooralsnog ok. Water voldeed voor het schoonmaken. Vooral de de tuinslang.
Nog even voor de vorm, mijn riem zoals ik die vanochtend van de weg af kon schrapen