Volvo 340 Winner '83
- V300 register
- Verbannen
-
Alleen, de aandrijfas was losgeschoten. Het kan dan heel goed gewone slijtage zijn en dat die botsing het laatste zetje of zo was (of iets anders onschuldigs), maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook zo zijn dat de motor een klap heeft gehad waardoor daar ook schade aan is ontstaan. In het ergste geval kan de auto zelfs krom zijn...
Hoe graag ik de auto ook gekocht en opgeknapt had, de gok is me te groot. Ik heb namelijk niet de ervaring om echt motorische schade op te knappen, laat staan een auto weer recht te trekken. Ik zou dan leeglopen op de garagekosten

Als deze as niet los of kapot of zo was, had ik hem zeker gekocht. De blikschade valt namelijk enorm mee! Als je raad weet met die as heb je hier vast een heel leuke auto aan

En Taco, succes met de verkoop nog! Ik hoop dat je een goede nieuwe eigenaar kunt vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
hubris;197762 schreef : Het staat iedereen vrij om een bod te doen. En voor clubleden die 'm op willen knappen is er natuurlijk wel wat meer te regelen. Grof geld kosten doet ie me toch...
hmm, oldtimerverzekering a 60 tot 100 euro/jaar bij OVHV, geen belasting..
ik snap helemaal waar je mee zit, een auto die je niet kwijt kan maar ook niks aan hebt.
maar geld kosten kan hij nu echt niet, toch?
- V300 register
- Verbannen
-
Verzekering en ik heb er al een hoop centjes in ge?nvesteerd. En ik heb gewoon niet meer om erin te steken. Dat betekent dat hij nu stil staat, buiten. En daar wordt ie zeker niet beter van...powerflux;197798 schreef : maar geld kosten kan hij nu echt niet, toch?

Dus verkoop en verlies (investering - verkoopwaarde) nemen. Niets aan te doen ben ik bang.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
van DAF-redder, naar Volvo 300-redder.
...kan er ook nog wel bij!

- V300 register
- Verbannen
-
Had ik dit maar eerder gelezen, dan hadden we kunnen onderhandelen terwijl het bier nog in je systeem zatAlex;198473 schreef : hmmz... heb nu bier op, maar laat maar ff weten...
van DAF-redder, naar Volvo 300-redder.
...kan er ook nog wel bij!

En even serieuzer, ik laat deze week even wat meer van me horen. Dan komen de foto's ook

- V300 register
- Verbannen
-
Daarom hier even wat foto's van de schade ten tijde van het ongeluk en toen ik hem voor het laatste heb gezien.
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0170.jpg
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0172.jpg
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0174.jpg
Laatste keer gezien:
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0331.jpg
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0332.jpg
furia.nl/volvo/huidigestaat/IMAG0333.jpg
- V300 register
- Verbannen
-

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Zet wat van die foto's in je advertentie. Mensen willen graag weten waar hun interesse voor wordt opgewekt.
- V300 register
- Verbannen
-
IS die verder krom ofzo? Anders lekker zelf doen, dit is best makkelijk te repareren als hij niet krom van binnen is verder. Is die dan al niet rijbaar en apk klaar? Motorkap beetje krom en schermen, och...
Ik denk toch dat je zult moeten kijken of je hem rijdend kan krijgen. Er is niemand die 500 euro voor een 340 geeft met schade, als de aandrijfas en alles er ook onderuit ligt en hij mogelijk krom is.
Wat je ook kunt doen is het nieuwe type trompet en nieuwe type bumper er op zetten, en dan de koplampen. Ik denk dat Erik die zeker heeft voor een klein prijs en dan kijken wat die doet, of je zet eerst de aandrijfas terug en kijkt of hij wil rijden.
Als hij krom is, wil denk ik niemand hem voor dat geld.
- V300 register
- Verbannen
-
Alvast bedankt..