show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-06-2011 13:59 #878038
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Wat betreft de agressie kan ik me er zeker wat bij voorstellen, is bij mij net zo, alleen bij familie dan nog eigenlijk, de laatste keer is al weer lang geleden gelukkig.
(was toen meer boosheid, daarop volgde het smijten met spullen...
)
En als het even niet lukt inderdaad even er van weglopen en lekker een peukie roken, dat werkt prima.
Heb jij straks ook mooi een compleet benzine dichte auto, jammer dat Utrecht niet echt om de hoek is anders kwam ik even langs om je er mee te helpen.
(was toen meer boosheid, daarop volgde het smijten met spullen...

En als het even niet lukt inderdaad even er van weglopen en lekker een peukie roken, dat werkt prima.
Heb jij straks ook mooi een compleet benzine dichte auto, jammer dat Utrecht niet echt om de hoek is anders kwam ik even langs om je er mee te helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2011 14:14 #878039
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Voor agressie kun je het beste een voorwerp oid. kiezen. Je kunt een boom kiezen of een stuk muur (klaagmuur) of een vloermat of een stukje tuin oid. Als het niet meer werkt bij het voorwerp haal je het weg; boom omkappen, muur weghalen, vloermat verwijderen, tuin afgraven. Daarmee heb je ook alles opgelost. Vervolgens kun je weer een nieuw voorwerp kiezen. Natuurlijk ga je geen onderdelen van of een hele Volvo 300 kiezen om je agressie op te uiten.
Tip: probeer niet je agressie in een spiegel te uiten, want dat kaatst terug en daar wordt je nog agressiever van.
Tip: probeer niet je agressie in een spiegel te uiten, want dat kaatst terug en daar wordt je nog agressiever van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-06-2011 14:25 #878040
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Dank voor het aanbod Wouter, maar dit klusje gaat lukken. De agressie valt reuze mee hoor, het zijn meer kortstondige uitingen van ergernissen/onmacht. Ik hoef me niet fysiek te uiten, dat kan ik in de hand houden (toen ik klein was was dat nog anders). Het gaat meestal gepaard met heftig gevloek en getier (en vervolgens een sigaret
).

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-06-2011 15:24 #878043
door Wouter Borsje
Helemaal goed Steven, ik had je vraag in het benzine slangetjes topic ook nog gelezen maar wat nu precies de functie van dat terugslagklepje is weet ik ook niet, ik vermoed om tevoorkomen dat (er komen meedere punten bij elkaar op het begin van de vul opening) er onverhoopt toch benzine kan weg lekken bij een ongeval o.i.d.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:10 #878146
door V300 register
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:25 #878148
door Wouter Borsje
Denk ik ook hoor dat de hoek waaronder de foto is gemaakt het lichtbeeld wat vertekend, kun je evt controleren door voor beidde lampen op dezelfde afstand een A4 tje te houden
(mooiste is op een stevig stukje karton zodat het papier vlak blijft), dan kun je tot op zekere hoogte het lichtbeeld zien en of dat bij beidde lampen hetzelfde is.
Wat bredere banden geven de auto wel wat meer 'smoel', dat is in ieder geval hoe ik het nu ervaar met de 185/60R14 banden er onder.
(mooiste is op een stevig stukje karton zodat het papier vlak blijft), dan kun je tot op zekere hoogte het lichtbeeld zien en of dat bij beidde lampen hetzelfde is.
Wat bredere banden geven de auto wel wat meer 'smoel', dat is in ieder geval hoe ik het nu ervaar met de 185/60R14 banden er onder.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:28 #878150
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Nou, je linker (op de foto gezien) reflector lijkt eigenlijk wat meer omlaag te staan dan de rechter...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:34 #878151
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Als je gaat vergelijken met die van mij(tevens ook wit) dan zou ik zeggen plaats er 185/60 R14 onder.
Maa als je relax wil sturen hou dan de 13" velgen aan
Maa als je relax wil sturen hou dan de 13" velgen aan
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 11:29 #878166
door V300 register
Bij mij stuurt de 15" 195 breed helemaal niet zwaarder. Verbruik is wel iets toegenomen, althans zo lijkt het.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-06-2011 23:30 #878348
door V300 register
Oh noz! Steven heeft zelf de klepjes gesteld en de luchtspleet gecheckt en vulplaatjes eruitgehaald en er weer wat tussen geschoven! Alles onder begeleiding van Erik natuurlijk. Weer wat geleerd!
Of dat met de klepjes iets uit heeft gemaakt/helemaal goed is gegaan vraag ik me af, hij 'klakt' wel iets minder, maar stationair bokt ie iets als ie goed warm is (waarom lopen mijn auto's koud altijd veel relaxter?). Misschien kwestie van opnieuw afstellen. Koppeling pakt i.i.g. weer veel beter!
Het was me het dagje wel weer! Was superheet. Een paar pictures.
Onderweg moest er nog gegeten worden:
[ATTACH]3224[/ATTACH] [ATTACH]3225[/ATTACH]
Voor 't eerst dat ik een kleppendeksel zonder sludge van de kop afhaal:
[ATTACH]3226[/ATTACH] [ATTACH]3227[/ATTACH]
Helaas was ??n tapeind losgegaan (om 't luchtfilter mee vast te zetten), dus daar moest even iets op verzonnen worden...iets dikkere erin. Voor de olielekkage lijkt de oliedruksensor toch erg verdacht, de grootste 'oliestroom' lijkt precies daar vandaan te komen. Helaas hadden we niet de juiste dop om 'm te kunnen vervangen. Volgende keer beter. edit: oja, met de veren is niets mis, hij staat echt z.g.a. gelijk op z'n pootjes, het is waarschijnlijk een wat uitgeleefde schokdemper waardoor mijn linkerbochtjes wat anders aanvoelen dan mijn bochten naar rechts (evenals het ongelijkmatig over hobbels 'uithobbelen')
"Erik of het irritante achterbumpertje"
[ATTACH]3229[/ATTACH]
Time lapsje van een deel v/d heenweg is nog aan het uploaden, best leuk geworden. Terugrit was hels, wat een weer! Toch droog en heel thuisgekomen.
Of dat met de klepjes iets uit heeft gemaakt/helemaal goed is gegaan vraag ik me af, hij 'klakt' wel iets minder, maar stationair bokt ie iets als ie goed warm is (waarom lopen mijn auto's koud altijd veel relaxter?). Misschien kwestie van opnieuw afstellen. Koppeling pakt i.i.g. weer veel beter!
Het was me het dagje wel weer! Was superheet. Een paar pictures.
Onderweg moest er nog gegeten worden:
[ATTACH]3224[/ATTACH] [ATTACH]3225[/ATTACH]
Voor 't eerst dat ik een kleppendeksel zonder sludge van de kop afhaal:
[ATTACH]3226[/ATTACH] [ATTACH]3227[/ATTACH]
Helaas was ??n tapeind losgegaan (om 't luchtfilter mee vast te zetten), dus daar moest even iets op verzonnen worden...iets dikkere erin. Voor de olielekkage lijkt de oliedruksensor toch erg verdacht, de grootste 'oliestroom' lijkt precies daar vandaan te komen. Helaas hadden we niet de juiste dop om 'm te kunnen vervangen. Volgende keer beter. edit: oja, met de veren is niets mis, hij staat echt z.g.a. gelijk op z'n pootjes, het is waarschijnlijk een wat uitgeleefde schokdemper waardoor mijn linkerbochtjes wat anders aanvoelen dan mijn bochten naar rechts (evenals het ongelijkmatig over hobbels 'uithobbelen')
"Erik of het irritante achterbumpertje"
[ATTACH]3229[/ATTACH]
Time lapsje van een deel v/d heenweg is nog aan het uploaden, best leuk geworden. Terugrit was hels, wat een weer! Toch droog en heel thuisgekomen.
Moderators: Mark Smeets