Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- V300 register
- Verbannen
-
Toen was ik ook in de hal bezig (geen WiFi) en was ik vergeten de pagina uit te printen e.d. Dus ik moest het toen uit m'n hoofd doen, en nu kon ik rustig met m'n pa (was bij m'n ouders vandaag) ff rustig het beredeneren enzo..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;162611 schreef : Ziet er leuk uit zo met die knippertjes erbij, heb je het nu net zo als op amerikaanse auto's dat de knippers zwakker gaan branden als je richting aangeeft?
Nee, want dat zou best ingewikkeld zijn. Ik heb ze gewoon constant laten branden door ze op het dimlicht aan te sluiten.
Ze gaan, als je richting aangeeft gewoon knipperen. Wel precies omgekeerd met de normale, dus als achter en voor 't knipper uit is dan is m'n zij knipper aan, en andersom.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
waarom niet gewoon een dubbellampje of 2 ledjes naast elkaar in dat glaasje? dan behoud je de originele schakeling en trek je een draadje vanaf je dimlicht naar de andere?
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;162662 schreef : vwb dat laatste twijfel ik dan aan de legaalheid van die schakeling.
waarom niet gewoon een dubbellampje of 2 ledjes naast elkaar in dat glaasje? dan behoud je de originele schakeling en trek je een draadje vanaf je dimlicht naar de andere?
't mag zeker gewoon! Hij knippert als hij moet knipperen (alleen precies andersom, maar dat maakt niet uit)
Omdat ik dat moeite vond, een ander lampje helemaal inbouwen. Ik heb de orginele schakeling behouden, alleen 2 draadjes toegevoegd

Maar dit mag gewoon, net als die gele lampen (tellen als dimlicht)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vind het er persoonlijk nogal debiel uitzien maar goed, ieder z'n meug:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dus die gele mistlichten mag je constant voeren, ook als er geen mist is?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-