Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
1 seconde, volle choke, geen gas: BROEM.. wat een TOPauto!

Lekker dat apparaat ff warmgereden. Toen met het filmpje van Anjo in m'n hoofd ook een terreintje opgezocht. LACHHEEHH

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111

Dus jij hebt ook al zo lekker zitten spelen, wat is die achterwiel aan drijving toch leuk he.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ja het spelen is leuk! Met m'n sedan kon ik op droog wegdek veel beter een drift inzetten. Dat krijg ik met de hatchback niet voor elkaar. Gewoon omdat het moment (de arm achter het draaipunt) kleiner is. En als die gaat, gaat hij ook hard (2 x gehad). Maar nu op de sneeuw is het super leuk te controleren enzo. echt tof!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb nu voor mijn werk een Ford uit 2007 met een TDCI, maar die moest ik toch wel flink aansporen om aan te slaan vanmorgen... :uh-uhh:Wouter76;161939 schreef : Zoals het een Zweedse (ahem...kuch,gebouwd in Nederland maar goed) auto betaamt he, koud, koud, wat nou koud, op de zuidpool word het pas echt koud, start problemen met deze temperaturen is voor mieterige auto's
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als "ervaringsdeskundige" niet mee eens, verschil in die zin is zeer klein; hoogstwaarschijnlijk hadden beide auto's een andere setup qua wielophanging, versnellingsbak en achterbandjes.flyhart;161940 schreef : Ja het spelen is leuk! Met m'n sedan kon ik op droog wegdek veel beter een drift inzetten. Dat krijg ik met de hatchback niet voor elkaar. Gewoon omdat het moment (de arm achter het draaipunt) kleiner is. En als die gaat, gaat hij ook hard (2 x gehad). Maar nu op de sneeuw is het super leuk te controleren enzo. echt tof!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Bodejodel;161946 schreef : Ik heb nu voor mijn werk een Ford uit 2007 met een TDCI, maar die moest ik toch wel flink aansporen om aan te slaan vanmorgen... :uh-uhh:
Gloeispiralen?
Of zitten die er "al" niet meer in?
Misschien helpt het ook om de dieselleidingen eens te ontluchten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
2x voorgloeien helpt vaak heel goed. Wat vroeger vaak een probleem was met diesel was dat een van de componenten van dieselolie (parafine achtig spul) zich afscheidde van de rest in vlokvorm. dus dan stroomt het niet meer lekker door leidingen en filters, krijg je veel te weinig inspuiting en start/loopt dus niet. Tegenwoordig zit er in het koude jaargetijde volgens mij al wat dunner sap door de diesel gemengd zodat dit niet meer zo'n probleem is. Ik zag gisteren (temperatuur lokaal rond de -7) wel een diesel auto aan de kant staan. Was blijkbaar afgeslagen onder het rijden!?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.