Gekocht Volvo 360 glt 88 sedan
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wel: Er mag gewoon niet geadverteerd worden op het forum. :nono:Frankyfire;186680 schreef : Ik zie zelf het probleem niet zo van mijn teksten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Op zich was er niets mis met je tekst (hoewel stiekem een beetje een uitnodiging tot discussie) maar we moeten 1 lijn trekken: Advertentie is advertentie en dat mag hier niet, punt. Dat is het best verdedigbaar, naar iedereen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Frankyfire;186680 schreef : ik heb de afgelopen dagen/weken gemaild met het verzoek de prijs van de auto aan te passen maar er wordt niet opgereageerd.
nounounou... een week geleden gemaild en dan quasi verontwaardigd hier posten dat er niet gereageerd wordt?
Ik heb ook nog andere dingen te doen hoor!
Daarnaast staat er letterlijk op de website deze tekst:
V3C website schreef : Vermeld minstens je naam, de plaatsingsdatum en de titel van de advertentie(s) waar het om gaat!
Je kunt ook de directe link naar de advertentie uit de adresregel van je browser kopi?ren.
Ik heb alleen die eerste vereiste gelezen in je mail. Dat maakt het voor mij ook niet bepaald makkelijk...
Zoals meermaals op dit forum gemeld, krijgt de advertentiepagina elk weekend een update.
Vorig weekend is het er niet van gekomen wegens organisatie van de Volvo Klassieker Beurs. Dit weekend is nog niet voorbij. Een beetje geduld (en je eigen verantwoordelijkheid nemen) zou ik erg op prijs stellen.
- V300 register
- Verbannen
-
ut zit jullie nogal hoog blijkbaar.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Frankyfire;186721 schreef : nou, sorry hoor.
ut zit jullie nogal hoog blijkbaar.
Het feit dat je herhaaldelijk een afspraak overtreedt is nog tot daar aan toe, als forumbeheerder vind ik het belangrijk dat meldingen van ongewenst gedrag via "het rode driehoekje" gaan, precies omdat dan dit soort nutteloze discussies niet kunnen ontstaan.
Gevolg is namelijk in dit geval dat jij de kans krijgt om tamelijk bijdehant te gaan doen op moment dat andere forumgebruikers in het topic beginnen te roepen dat iets niet mag... d??r maak je inderdaad vrienden mee hier

Als jij geen lid wilt worden (dan kun je namelijk je advertenties 24/7/365 bijwerken, worden ze meteen zichtbaar, etc) en t?ch snelle aanpassingen aan je advertentie wilt doen, moet je op marktplaats gaan adverteren. als het om maar 1 auto gaat die je wilt verkopen is dat nog voordeliger ook :f
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;186594 schreef : zeg, dit is nu al de derde advertentie in 3 minuten!
ik wil niet voor moderator gaan spelen, maar we hebben hier een advertentierubriek voor!
Bodejodel;186691 schreef : Ik wel: Er mag gewoon niet geadverteerd worden op het forum. :nono:
Frankyfire;186811 schreef : Welke regels afspraken heb ik dan herhaaldelijk overtreden?
Lijkt me duidelijk zo.
En nu aub stoppen jongens, want het is langzaam niet meer leuk :no_comment:
Plaats gewoon even een nieuwe ad of update de oude en zand erover.
Succes met der verkoop verder

- V300 register
- Verbannen
-