Gekocht Volvo 360 glt 88 sedan
- V300 register
- Verbannen
-
grootste truc is ook niet het plamuren, maar het goed schuren zodat de laag er strak op kan komen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hi, Franky. Leuke wagen. Kom zelf uit Tilburg, woon nu in Goirle.Frankyfire;158436 schreef : Maak je geen zorgen, dat gebeurd ook zeker wel. Eerst in goede conditie brengen. Maar dat is afhankelijk van wat er allemaal nog naar voren komt.
vooral het verenpakket etc, kost wel wat knaken. En ik kan dat zelf niet geen ruimte en geen kennis. dat moet dus gedaan worden, voorzover het budget dat toelaat. dus als iemand een adresje heeft in de omgeving Tilburg ik hou me aanbevolen.
zit zelf aan Coehorst garage in tilburg of Scancar in Moergestel te denken.
Heb 2 jaar geleden een 340 gehad (momenteel 300-loos). Ben toen voor onderdelen al eens bij Coehorst binnen gelopen. Helaas hebben die niets voor de 300 liggen, is niet veel vraag meer naar. Bij van Roosmalen hadden ze mijn onderdeel niet liggen, maar heb niet door gevraagd of er nog meer lag. Je zou het kunnen proberen. Bij Scandcar heb ik geen ervaring.
Succes, misschien zie je nog wel eens keer rijden in Tilburg.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De voordempers van een VW Golf 1 GTI passen met wat (moeilijke) aanpassingen in de voorpoten.
- V300 register
- Verbannen
-
op de bmw ging het redelijk, zelfde plekje ongeveer, alleen nu iets groter.
robert,
bij Van Roosmalen zie je me niet snel meer, slechte service. ook bij vorige aankopen altijd gezeik over aftersales en service.
Coehorst is wel een leuk bedrijf, maar zit voor mij onhandig qua bereik
1 vd medewerkers van Scandcar woont bij in de straat. mijn eerste 360, 15 geleden van hem gekocht destijds.
geen ervaring met hun onderhoud etc, maar ze lijken me meer op de 200 en 700 serie gericht.
die vering is voorlopig niet nodig denk ik. hij is door de apk. eerst het banden probleem maar eens oplossen en een oliebeurt.
- V300 register
- Verbannen
-
op dit moment is het te koud om te spuiten. de verf zal in dit koude weer opdrogen als een sinnassappelhuidje, wacht er liever mee tot in het voorjaar.Frankyfire;161057 schreef : gezocht iemand die vanuit de spuitbus, mooi spuitwerk kan maken in de hoeken van deuren
roest is er af.
plamuren kan ik wel
maar die laatste laag...
Verder zorg vanaf het begin dat er al een strakke ondergrond op zit, kleine putjes en dergelijke kun je wel weg plamuren.
Kijk ook even op de site van motip voor Bijspuitverdunning.
- V300 register
- Verbannen
-
toch bedankt voor de itp. het moet een graag of 14 zijn wil je lak gaan spuiten geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
-
was iets van 230 euro kwijt incl. monteren en balanceren. 4 dunlops er op.
tank bijna leeg dan eens wat van die injector reiniger, hopen op beter weer want er moet nog het nodige bij gewerkt worden qua lak, maar geen zin in nu. te koud ook.
daarna eens aan de olie vervanging beginnen.
- V300 register
- Verbannen
-
stationair toeren tal opgepookt.
nogmaals de antenne er op en er af, nu met slang voor de afwatering..
- V300 register
- Verbannen
-

Wordt het niet tijd voor een showroom topic?
- V300 register
- Verbannen
-
eigenlijk mag ie niet naar buiten nu met die regen en zout, maar ik heb er toch wel weer redelijk vaak mee gereden.
ik ben nu met name opzoek naar een goede oplossing voor de voorbumper rand om die aftedichten, tegen water inwerking.
ik heb em al paar keer min of meer roestvrij gemaakt en met roesomvormer in behandeld maar het blijft terug komen de roest.
als de roest er eenmaal af is denk ik de omgezetten rand aan de onder kant gewoon dicht te kitten en er dikke vette coating overheen. daarna laat ik de onderkant tectyleren.
Ook wil ik nog van EGR af maar daar moet iemand me maar eens mee helpen als ze tijd hebben.