Gekocht Volvo 360 glt 88 sedan
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
net voor een veersetje geweest bij de Dealer. Ik weet nu weer waarom ik daar ook al niet meer kwam. ze zien je liever gaan dan komen.
bij de garage die in volvo onderhoud om de hoek, zeg maar, werd ik wel enthousiast onthaalt en werd meteen even de vering na gekeken.
met als antwoord: "das nog goed genoeg, voor de apk, niks aan doen, tis nog niet afgebroken. En breng maar een keer langs kan kijken we em wel een keer goed na".
Dat gaf toch weer een goed gevoel.
Wat kleine onderdelen gehaald zoals pakkingringen, bougies, luchtfilter, oliefilter, lakstift, spuitbus, heldere lak en zink spray.
Morgen de luchtfilter er in (moest besteld worden lol!). Vanavond de roest in de koffer pak, met zinkspray en morgen aflakken.
En lekker ff stukske weeste rijden net. blijft lachen!
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;158419 schreef : Mijn tijd is erg zeldzaam maar Tilburg is niet zo ver weg. Misschien kan ik eea voorbereiden en het even vlug oplossen voor je. Dat laat ik wel weten als ik er tijd voor heb.
Nou ik het hoor ut wel je kunt droog werken bij me in de garage, ik heb helaas geen brug. En de koffie staat klaar, als je vooraf belt tenminste.
Gereedschap hangt (of ligt) er ook genoeg.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Iedereen kan eigenlijk zelf een auto onderhouden, in het begin ben je er alleen nog niet zo handig in, maar moeilijk is het niet.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
afgewerkt: luchtfilter, bougies (waren nog goed), binnenzijde kofferbakvloer gespoten.
Wie o wie verzon de plek van de oliefilter bij de 360? hoe kom ik daar nou weer bij?
is dat het beste door de keienvanger te demonteren of de bak waar het luchtfilter inzit?
voorbalk geinspecteerd, en jawel roest hoe kon het ook anders. maar het zit alleen nog tussen de omgevouwen rand aan de binnen zijden. nou denk ik dat het wellicht het beste is om de rand schoon te maken. roest wegslijpen. antiroest / zinkspray er op en dan iets over de rand zetten zodat er geen water tussen kan? iemand ervaring mee.
vandaag weer tegen gekomen. roest in de ontwater punten, was gelukkig minimaal gelijk op gedoken met schuurpapier en roestomzetter.
koelvloeistof lekkage, ik denk van een slang maar ik kan de onderkant niet goed zien.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
keienvanger demonteren dus. was er al bang voor.