Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb al getest op valse lucht en veelvuldig met wd40 gesproeid maar geen verschil, het zit mij ook dwars dat hij nauwelijk op de stationairschroef reageert
wat ik ook raar vind is dat ie in het filmpje wat ik heb gepost prima loopt, maar nu dus niet meer! ik heb daartussen niks gedaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Joris;195098 schreef : Bougies zijn goed, niet zo oud nog.. verdelerkap en rotor moet ik idd nog doen, er zitten geen luchtbelletjes in de brandstofleiding maar de druk kan ik niet meten (wil binnenkort wel een brandstofdruksensor eraan hangen)
ik heb al getest op valse lucht en veelvuldig met wd40 gesproeid maar geen verschil, het zit mij ook dwars dat hij nauwelijk op de stationairschroef reageert
wat ik ook raar vind is dat ie in het filmpje wat ik heb gepost prima loopt, maar nu dus niet meer! ik heb daartussen niks gedaan
WD40 is niet zo ontbrandbaar als bijv. remmenreiniger, maar als je geen vacuumlekken hebt en toch is de stationairschroef niet van invloed dan zou hij toch alleen t? rijk moeten staan. maar dat lijkt me niet logisch
dus
schroef een bougie er eens uit, kijk eens of ze nat en zwart zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
en na een hoop proberen en pielen bij de motor er achter gekomen dat het binnenwerk van een bougiekabel was afgebroken..
hij loopt nu stationair weer goed, alleen bij vol/driekwart gas hapert en ploft ie nog steeds! iemand die deze symptomen herkend?
edit: drukregelaar naar de vaantjes, t schiet niet op zo
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
of, weet iemand welke maat draad de aansluiting op de fuelrail heeft, zodat ik een universele drukregelaar kan plaatsen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
als ik over een paar jaar student-af bent, wil ik het nog wel eens proberen!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-