show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2012 10:58 #901082
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Blijf je wel in de 360 rijden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2012 15:52 #901091
door V300 register
Jaa, natuurlijk!
alleen het turbo project trek ik momenteel financieel niet en er zit nog genoeg ander werk aan de auto wat eerst voor gaat! en met de stijgende benzine prijzen, zat ik eerder aan een lpg installatie te denken.. dan heb ik denk ik veel meer plezier van m'n geld!
maargoed, eerst die zooi maar eens verkopen:)
flyhart;195533 schreef : Blijf je wel in de 360 rijden?
Jaa, natuurlijk!
maargoed, eerst die zooi maar eens verkopen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2012 21:36 #901455
door V300 register
Weer een vraagje!
weet iemand toevallig of een 3 bar drukregelaar problemen kan veroorzaken? of is dat eigenlijk beter dan de standaard 2.5 bar
weet iemand toevallig of een 3 bar drukregelaar problemen kan veroorzaken? of is dat eigenlijk beter dan de standaard 2.5 bar
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2012 10:32 #901627
door V300 register
Lijkt me onwaarschijnlijk dat die problemen veroorzaakt maar de 3bar drukregelaar van een 240-740-940 past niet op de rail van een 360. Dan moet je de rail van een 2-7-9 gebruiken.
Er zal toch vast wel iemand van de club sleutelaars of iemand op MP een drukregelaar hebben?!
Heb je geen last van vacu?m lekken oid?
Gek dat je het toerental niet kunt be?nvloeden met die schroef, werkt meestal prima.
LPG turbo kan ook;) Leuke verdamper in Polen bestellen bij nagaz....
Er zal toch vast wel iemand van de club sleutelaars of iemand op MP een drukregelaar hebben?!
Heb je geen last van vacu?m lekken oid?
Gek dat je het toerental niet kunt be?nvloeden met die schroef, werkt meestal prima.
LPG turbo kan ook;) Leuke verdamper in Polen bestellen bij nagaz....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2012 17:56 #902322
door V300 register
Goed! weer een update, ik heb een andere (goede) drukregelaar er in zitten.. maar nog steeds hetzelfde probleem!
er geen druppel benzine uit de regelaar! als ie loopt kan ik gewoon de retour slang eraf halen, geen druppel
maakt ook niet uit of ik gas geef, vol/half of geen gas, er gebeurd niks..
wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? retourleiding die ergens klem zit, zou er toch gewoon doorheen moeten stromen? ik zal eens een andere vacuumslang proberen!
er geen druppel benzine uit de regelaar! als ie loopt kan ik gewoon de retour slang eraf halen, geen druppel
wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? retourleiding die ergens klem zit, zou er toch gewoon doorheen moeten stromen? ik zal eens een andere vacuumslang proberen!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2012 20:54 #902329
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GLS 1985
Heb je de benzine ook eerst naar de regelaar aangezogen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2012 10:46 #902345
door V300 register
hoeveel brandstofdruk heb je dan op de rail?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2012 12:48 #902353
door V300 register
Ik ben bang dat het toch weer de regelaar is die moeilijk doet,
Brandstof druk zelf heb ik niet gemeten maar de pomp moet 3 bar leveren en als ik de aansluitingen op de rail los draai dan spuit het er echt meteen uit, staat wel onder druk dus!
Heb de regelaar nu even in de wd40 gezet, mss dat het helpt.. Zijn er nog andere manieren om zo'n ding weer tot leven te krijgen?
Brandstof druk zelf heb ik niet gemeten maar de pomp moet 3 bar leveren en als ik de aansluitingen op de rail los draai dan spuit het er echt meteen uit, staat wel onder druk dus!
Heb de regelaar nu even in de wd40 gezet, mss dat het helpt.. Zijn er nog andere manieren om zo'n ding weer tot leven te krijgen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-03-2012 16:19 #902365
door V300 register
terwijl de brandstofpomp loopt met de achterkant van een schroevendraaier (hard kunststof handvat) erop tikken.
als je dan nog geen retourflow krijgt zeg ik "meten is weten" dus brandstofdruk bepalen met een meetinstrument ipv gokken adhv dat het eruit spuit + de specs van de pomp.
als je dan nog geen retourflow krijgt zeg ik "meten is weten" dus brandstofdruk bepalen met een meetinstrument ipv gokken adhv dat het eruit spuit + de specs van de pomp.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-03-2012 23:47 #902719
door V300 register
Ben weer wat verder met het probleem vinden, gisteren de oude drukregelaar maar eens open getrokken (ofja, gezaagd)
ik heb met de weegschaal gekeken, en de drukregelaar heeft +- 17kg druk nodig om open te gaan, dat red ie op vacu?m natuurlijk nooit! en toen ging er een lampje branden, hij gebruikt natuurlijk ook de benzine druk om open te gaan!
en aangezien de vorige druk regelaar het ooit wel heeft gedaan moet het dus de brandstof druk zijn:) als ik al m'n tentamens heb gehad kruip ik dus weer onder de auto/in de tank om het probleem te zoeken:)
maar toch even wat foto's van zo'n druk regelaar
ik heb met de weegschaal gekeken, en de drukregelaar heeft +- 17kg druk nodig om open te gaan, dat red ie op vacu?m natuurlijk nooit! en toen ging er een lampje branden, hij gebruikt natuurlijk ook de benzine druk om open te gaan!
maar toch even wat foto's van zo'n druk regelaar
Moderators: Mark Smeets