340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Op den duur blijft het echt wel helder. Hoe vaak heb je met zo'n reinigingsmiddel gespoeld?
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Geen water als koelmiddel meer gebruiken natuurlijk, dan roest het straks weer.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;137229 schreef : Dan was het hard nodig. Als ik jou was zou ik nog een blikje gebruiken. Wat zal je kachel straks heet worden...
Geen water als koelmiddel meer gebruiken natuurlijk, dan roest het straks weer.
Ik heb er nu flink wat Sonax koelvloeistof inzitten, wil eerst een km of 1000 rijden en dan doe ik het hele ritueel nog eens. Het gekke is dat mijn kachel het gewoon helemaal toppie deed. Denk eerder dat ze dadelijk goed op temp. blijft in de zomeryeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Eric begon aan het wegslijpen van het verroestte dorpel gedeelte en ik met de remmen om nieuwe handremkabels en remslang te kunnen plaatsen.
Maar toen begon het gedonder, beide remcilinders bleken lek, handremmen moesten gangbaar gemaakt worden dus dat werd klussen. Alles schoongemaakt rermslang erop en toen begon het:grr2: De handremkabels moesten erop, tering zeg, die rare plaatjes waren er haast niet op te krijgen, maar na een uur of 2 klooien, :woei: Ze zater erop, alles weer in elkaar en afgesteld en toen was het al een uur of 8. Van het lassen kwam niks meer maar nog wel de brandstofpomp bij de motor vervangen, ook weer pielen, ander model, weer een andere slang erop, maaaar ook gelukt!!
Dus nog geen nieuwe APK maar wel veel gedaan aan het groene monstertje, 1 april gaan we weer verder met de dorpel en de kuipen van de wielkasten en nog wat geneuzel:halo:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
geen geintje hoop ik..:humor:Gekke Gerritje;138315 schreef : 1 april gaan we weer verder