show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2010 14:07 #829385
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Ja, maar ga er maar vast vanuit dat een vervangingsspeaker een te grote diepte heeft om te passen. Ik heb er zelf tijdelijk dikke moeren tussen gezet, maar moet nog met een fatsoenlijke oplossing komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2010 12:04 #829473
door V300 register
Ik ga gewoon eens even de diepte meten en dan kijken voor een lekker speakertje, het is alleen jammer dat ik elke keer de code van de radio in moet voeren en dat terwijl ik de radio volgens mij toch goed heb aangesloten.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-05-2010 14:55 #829489
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Nee dan krijgt hij geen constante voeding. De code hoef je normaal alleen in te voeren als de accu leeg was (of je de accu klem hebt losgehaald natuurlijk).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-05-2010 00:14 #833896
door V300 register
Van het weekend wel weer een stapje retro gegaan en voor 3,95 een hele nette nieuwe FalkPlan wegenkaart van Nederland bij de Aldi op de kop getikt!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2010 12:00 #834216
door V300 register
Zaterdag lekker bezig geweest!!! Met een vriend wat laswerk van Erik strak gemaakt en gespoten en de voorbalk en wielkuipen onderhanden genomen! Daarna de olie van de vario vervangen en rechts een nieuwere koplamp er in gezet, voor het vierde schroefje moest toch wel de bumper en grill los!!
Als klap op de vuurpijl wilden we de kleppen stellen maar er viel niks te stellen, was allemaal perfect en onder de deksel was ie als nieuw, kon wel zien dat de vorige eigenaar elk jaar zijn olie verving, natuurlijk wel een nieuwe pakking erin gelegd!! Oh ja, carburateur gelijk flink schoon gespoten aan de buitenkant en volgens mij scheelde dat echt??!!:groovy:
Als klap op de vuurpijl wilden we de kleppen stellen maar er viel niks te stellen, was allemaal perfect en onder de deksel was ie als nieuw, kon wel zien dat de vorige eigenaar elk jaar zijn olie verving, natuurlijk wel een nieuwe pakking erin gelegd!! Oh ja, carburateur gelijk flink schoon gespoten aan de buitenkant en volgens mij scheelde dat echt??!!:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-06-2010 17:36 #834300
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-06-2010 17:48 #834301
door V300 register
[ATTACH]2408[/ATTACH]
[ATTACH]2409[/ATTACH]
[ATTACH]2410[/ATTACH]
Zo, alles is weer strak!!:y:
[ATTACH]2409[/ATTACH]
[ATTACH]2410[/ATTACH]
Zo, alles is weer strak!!:y:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-06-2010 21:28 #834309
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Moooooooiiii !
Ziet erg goed uit Gerrit en door die pollux velgen meteen een heel ander aanzicht.
Ziet erg goed uit Gerrit en door die pollux velgen meteen een heel ander aanzicht.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-06-2010 22:06 #834311
door V300 register
Blijft een nette auto GG. Misschien dat ik 'm een keer in de glasstad spot.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2010 23:50 #835399
door V300 register
[ATTACH]2424[/ATTACH]
[ATTACH]2425[/ATTACH]
[ATTACH]2426[/ATTACH]
[ATTACH]2427[/ATTACH]
[ATTACH]2429[/ATTACH]
Zo, vandaag weer even lekker bezig geweest, aangezien er in de wielkuipen 2 nieuwe plaatjes zitten ook de binnenkant maar even behandeld. Kwam toch wat roest tegen dus even goed in de Novorex gezet. Gelijk de rand onder het rubber even flink behandeld, nog wat plekjes rond de kofferbak en dat vage plekje bovenaan de klep.
Rechts is de roest wat minder maar zag wel dat daar nog lekkere oude slangen zitten, dus die worden ook een keer vervangen.
Van de week de panelen nog een keer los halen en de rand van de wielkuip van binnen even flink inspuiten met Tectyl en er dan wat motorolie er achteraan spuiten zodat daar niks meer gebeurt, werkte op mijn 480 super!!
Daarna eens kijken waar ik nog wat geluidsisolatie aan kan brengen rond de wielkasten en op de vloer van de kofferbak en natuurlijk de rand rondom dekofferbak en boven de achterlichten weer even strak lichtgroen metallic spuiten!! En over een tijdje maar eens de voorschermen loshalen en de binnenkant bewonderen en onder handen nemen.yeehaa!
[ATTACH]2425[/ATTACH]
[ATTACH]2426[/ATTACH]
[ATTACH]2427[/ATTACH]
[ATTACH]2429[/ATTACH]
Zo, vandaag weer even lekker bezig geweest, aangezien er in de wielkuipen 2 nieuwe plaatjes zitten ook de binnenkant maar even behandeld. Kwam toch wat roest tegen dus even goed in de Novorex gezet. Gelijk de rand onder het rubber even flink behandeld, nog wat plekjes rond de kofferbak en dat vage plekje bovenaan de klep.
Rechts is de roest wat minder maar zag wel dat daar nog lekkere oude slangen zitten, dus die worden ook een keer vervangen.
Van de week de panelen nog een keer los halen en de rand van de wielkuip van binnen even flink inspuiten met Tectyl en er dan wat motorolie er achteraan spuiten zodat daar niks meer gebeurt, werkte op mijn 480 super!!
Daarna eens kijken waar ik nog wat geluidsisolatie aan kan brengen rond de wielkasten en op de vloer van de kofferbak en natuurlijk de rand rondom dekofferbak en boven de achterlichten weer even strak lichtgroen metallic spuiten!! En over een tijdje maar eens de voorschermen loshalen en de binnenkant bewonderen en onder handen nemen.yeehaa!
Moderators: Mark Smeets