340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
Thon Daf 46;135759 schreef : Ik heb mijn wagens ingespoten met lijnolie. In de orginele tectil zit ook lijnolie. Mijn 46 heb ik nogal behandeld met (nieuwe) motorolie, oude olie werdt vroeger altijd gedaan maar schijnt niet zo goed te zijn. Ik heb jaren met een golfje gereden die een gaatje in de deur HAD! Ik had deze dicht gemaakt met plamuur en een doekje doordrengt met olie er achter gepropt, is nooit meer verder geroest. Ik heb een spuit op de compressor en daar blaas ik de lijnolie mee in de kokers en deuren. Het nevelt wel enorm, en is net of er brand uit breekt. Als je doeken gebruikt met de lijnolie hang ze uit of gooi ze in een emmer water. Ze gaan broeien en je krijgt echte brand!!!!
Mijn paps gebruikte vroeger lijnolie veel op het schip (hij was binnenschipper) natuurlijk ook tegen de roest maar ook delen gewoon ipv verf maar dan vermengde hij het wel met iets, weet alleen niet wat, maar roesten ho maar.yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Typisch een vraad die je in je eigen showroomtopic kunt stellen, dus ik heb hem even voor je verplaatst! :y:Gekke Gerritje;135824 schreef : Auto flink geboend en zag dat er via de linkerspiegel wat water was binnen gekomen, is dit iets bekends:confused:
Ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Je zou de constructie even open kunnen maken om te kijken of er ergens iets niet goed afdicht.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niet toevallig via de a-stijl (van de voorruit)? Daar wil nog wel eens wat lekken.
Toevallig voelde ik afgelopen weekend ook wat vocht rechtsonder, komt niet van de bodem maar van de a-stijl (al zal het bij mij wel komen omdat ik daar wat roest heb).
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;136038 schreef : Zeker weten via de spiegel?
Niet toevallig via de a-stijl (van de voorruit)? Daar wil nog wel eens wat lekken.
Toevallig voelde ik afgelopen weekend ook wat vocht rechtsonder, komt niet van de bodem maar van de a-stijl (al zal het bij mij wel komen omdat ik daar wat roest heb).
Zal het eens goed onderzoeken maar denk via de spiegel:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]2177[/ATTACH]
[ATTACH]2178[/ATTACH]
Mannen, de nieuwe velgen zitten er onder en ondanks dat de bandjes iets te groot zijn 185/65/R14 i.p.v. 185/60/R14 staat ze er prachtig bij, alleen de kriksteun linksachter is overleden maar ja dat gaat dr. Erik toch onderhanden nemenyeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb dezelfde velgen eronder zitten maar mis de naafkappen. Kleed toch wel even beter af zo STOERE BAK
- V300 register
- Verbannen
-