Rode 343 '77
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Als je 1600km in de maand gaat rijden dan heb je die installatie binnen een jaar dr wel uit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die kunnen probleemloos op gas, de originele motor niet geloof ik.
Verder, lekker op gas rijden, blijft het betaalbaar. Reken wel op extra onderhoudskosten en elke week een goede wasbeurt om de roest te weren.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
erwin88;145484 schreef : Het is meer dat ie in in weer en wind gebruikt gaat worden en dan gaat de roestduivel na een paar jaar wel toeslaan ben ik bang...
Dat is inderdaad een punt.
Je kunt investeren in een flinke anti-roest behandeling. De vraag die je jezelf moet stellen is echter of je het zelf "volhoudt" om consequent elke week de auto grondig te wassen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;145489 schreef : Je kunt investeren in een flinke anti-roest behandeling. De vraag die je jezelf moet stellen is echter of je het zelf "volhoudt" om consequent elke week de auto grondig te wassen.
inderdaad; ik heb afgelopen winter met amper 40 gereden km per week voor 2 auto's totaal constant na elke dag met een tuinslang zitten klooien, je handen vriezen er elke dag weer zowat af, je gaat je op een gegeven moment echt afvragen waar je mee bezig bent:humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erwin; je zou natuurlijk ook nog kunnen overwegen om een andere, kleine, goedkope auto (evt. een diesel) te gebruiken voor de kilometers en de 343 te houden voor de hobby.
- V300 register
- Verbannen
-