Rode 343 '77
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
AvdAkker;144757 schreef : "verpesten" is een kwestie van smaak, al zou je dergelijke wielen + verlaging eronder knallen heb je een prijswinnaar voor oldskool shows; op deze originele velgen heb je dat niet.
vooral op die duitse shows... maar hoe verlaag je de voorzijde van een 343?
met diezelfde verlagingsveren van een 360?
een 360 is voor toch veel zwaarder, ik denk niet dat je het redt met die standaard verlagingsveren...
en dan het comfort, dat is dan volledig verdwenen!
verlagen en comfort gaat denk ik niet echt samen, tenzij je hoge kosten wilt maken en airride eronder laat maken... :no:
Persoonlijk vindt ik dat old-skoole en dan ratlook-gedoe best leuk, maar dan alleen van een ander en dan hoef ik er ook niet in te rijden... :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
evt kun je voor ongeveer dezelfde prijs veren naar wens laten maken, zomaar een ring afslijpen daar moet je niet aan beginnen, daar word de vering nog slapper van als dat het origineel al is. achter lever je geen comfort in met gebruik van de originele dempers, voor idem dito maar met de iets stijvere verlagingsveren moeten wel je schokdempers in orde zijn:) op 9J brede velgen en iets getrokken bandjes hou je nog ruimte over met de wielkastranden, sportdempers e.d. hoeft dus niet echt.
trouwens, vwb verlagen en verpesten.. waar praten we over? je bent hooguit een middagje bezig om het spul te plaatsen en idem dito om het weer terug te bouwen naar origineel, big deal.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
die van de daf kun je nog gewoon nieuw kopen.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Nieuw ze vinden is een kwestie van veel geduld, ik heb er vorig jaar nog eentje gevonden op de beurs in Belgie (over het hoofd gezien door Danny M en alle V3c leden), een 2e handse is een kwestie van geduld.
Die zwarte die je hebt zijn ok maar horen eigenlijk op modeljaar 78 (ch348000 en volgende) of modeljaar 79 (afhankelijk van het "spiegelhuis") maar ik ben het met je eens dat ze veeeeeeeeeel beter zijn dan die plastiv bakken uit 80-83. Deze die je hebt zijn trouwens de smalle versies van de 66 maar goed.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-