Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ondanks soms wat tegenslag ga je toch lekker gestaag door Marcel :y:
Heb je straks in ieder geval weer een super strak uitziende en vooral belangrijk; roestvrije voor en achterwielophanging!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;177398 schreef : Vol enthousiasme wou ik beginnen aan het kaalamken van de wielkasten, accuboor aangeschaft, staalborstel erop, en na een tijdje ontdekte ik dit:
De offset heeft zich verplaatst..
Note to self: haal geen gereedschap meer bij de karwei.
Voorwielophanging gaat morgen naar de poedercoater, dus er is gelukkig wel wat voortgang nog. Als dat gemonteerd is gaat de achterkant, ondertussen probeer ik dus de bodem opnieuw aan te pakken
Rotdingen zijn dan, je kan er beter kopen die je op je slijpschijf kan zetten, dan nog met knoopjes erin en dat werkt echt stukken beter. Zoiets dus:
Werkt echt stukken beter en veel eenvoudiger. Krijg je ook dat wringen en tegenwerken van die boormachine niet steeds!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;177518 schreef : Rotdingen zijn dan, je kan er beter kopen die je op je slijpschijf kan zetten, dan nog met knoopjes erin en dat werkt echt stukken beter. Zoiets dus:
Werkt echt stukken beter en veel eenvoudiger. Krijg je ook dat wringen en tegenwerken van die boormachine niet steeds!
Mee eens, dit zijn fijne dingen ja. Maar vind deze soms n?t iets te agressief, die dingen die je op de boormachien zet zijn wat zachter.
- V300 register
- Verbannen
-
Voortrein ligt bij de coater, nog een note to self: eerst alles ontvetten en schoonmaken, scheelt een extra rit op en neer.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder vind ik het trekken met de slijper best meevallen. Omdat hij over het algemeen sneller en schoner werkt, scheelt het tijd, dus minder vermoeide spieren... Pff, nu ik eraan denk, moet binnenkort heel de 360 gaan ontdoen van bodemschutz...
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;177524 schreef : Of de auto gewoon op de stoep zetten ^^ voor klussen mag alles vind ik
Vermilion;177520 schreef : Voortrein ligt bij de coater,
Til jij hem even voor me? :+ Normaal staat hij ook voor huis als ik stroom nodig heb
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Foto's moeten nog even wachten want de cardreader op de pc faalt.. ik kan wel verraden dat er 2 kleuren zijn

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;177891 schreef : ...en maandag nieuwe boutjes halen en zoveel mogelijk terug monteren is de planning!
Dan is het 2e pinksterdag jongen :uh-uhh: