Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;154249 schreef : 20 reepjes van 30 cm? Zeker weten dat het van 3M is en niet van Milka?
Ik had/heb echt zo'n vulling voor in een kitpistool die dito aangebracht moest worden.
:humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;154249 schreef : 20 reepjes van 30 cm? Zeker weten dat het van 3M is en niet van Milka?
Ik had/heb echt zo'n vulling voor in een kitpistool die dito aangebracht moest worden.
Ik moest lachen :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Iig het dashboard zit er weer in en de lampjes werken weer, maar de toerenteller nog niet. Ik heb dit topic gevonden en een kabeltje in dat gat in de zekeringskast geduwd. Maar het andere uiteinde kan ik niet vinden waar die opmoet. De rechter aansluiting van de Renix loopt over in de kabelboom en er steken twee aansluitingen uit, allebei aarde volgens mij

Ook ontdekt dat de koelvloeistof steeds minder wordt. Tegelijk valt het me op dat het koppelingshuis/startmotor deel nattig is, dat zou dus de slang zijn die naar binnen gaat
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ipv koperen schroevjes verzonken schroevjes gebruikt achterop de klokkenset, kan het misschien zijn dat deze niet geleiden? Ik zie niet waar het anders aan kan liggen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ander methode: stroodraad oid. door de ogen bij een bijna dichte deur. Stroomdraad stevig vastmaken en dan de deur open doen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Daar gelijk een vraag bij. In de sets zit geen toplager, welke ik dan ook gelijk wou vervangen, en nu zit Haynes me te pesten dat er nog een lager zit:
Nummer 2 is het toplager, wat doet nummer 7 daar? Is dat ook een slijtage onderdeel?
Mijn onderdelenboer kon het toplager niet vinden in zijn catalogus, iemand nog tips over de beschikbaarheid van deze? Alvast bedankt