Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-

Ik vind de remschijven opzicht geen probleem. Als je bij een ander model auto bijvoorbeeld 17 inch eronder gooit, vullen de schijven ook niet de gehele velgen. Het laat de velgen daardoor ook weer iets groter lijken...
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar er is nu een 400 forum, dus daar kunnen ze het je vast vertellen...
De GLT's hadden ook geventileerde schijven voren, iets wat ook niet standaard was.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de klauwen van een 440 achter worden wel eens gebruikt bij massieve schijven achter; dan kun je ook de handremkabels van de 300 behouden.
de schijven en niet te vergeten de remklauwen zelf achter monteren is echter een vak apart en daar moet je zeker niet te licht over denken.
is eigenlijk bekend hoeveel ruimte je tekort komt bij het F7* injectiespruitstuk met de 300 HRC/rembekrachtiger? jij hebt nog de 8" bekrachtiger ook; dus in principe ter hoogte van de bekrachtiger al 12,7mm meer ruimte als in een mk3. er zijn evt ook nog truucjes om de bekrachtiger/hrc te verplaatsen zonder balance bar setup maar dat hangt er maar net even vanaf hoe krap het wordt..
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;153434 schreef : de klauwen van een 440 achter worden wel eens gebruikt bij massieve schijven achter; dan kun je ook de handremkabels van de 300 behouden.
Dat is de reden dat ik liever grotere trommels heb, maar ergens hoop ik stiekem dat Adam binnenkort de brake conversion kits waarmee hij bezig is aanbiedt:woops:
Hoeveel ruimte er precies te kort komt weet ik niet, wil ik nog ff uitmeten met het spruitstuk los, en ff meten tov de motorsteunen waar hij dan komt. 'even' motorswappen om dat te checken zit er bij mij niet in